رئیس اداره امور تربیتی مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش:

کسب ۱۱ رتبه کشوری در بخش جشنواره نوجوان سالم توسط استان اصفهان

اصفهان (پانا) - رئیس اداره امور تربیتی مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش گفت اصفهان موفق به کسب ۱۱ رتبه کشوری در بخش جشنواره نوجوان سالم شد.

کد مطلب: ۱۳۹۴۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد
کسب  ۱۱ رتبه کشوری در بخش جشنواره نوجوان سالم توسط استان اصفهان

رئیس اداره امور تربیتی مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش در گفت وگو با پانا گفت: در راستای فعالیت تابستانه کانون یاریگران زندگی استان اصفهان، کارگاه استانی ویژه دانش آموزان متوسطه اول و دوم با کارگاه آموزشی با عنوان زندگی همدلانه برگزار می‌شود.

مریم ژاله افزود: در این کارگاه با آموزش مهارت همدلی در خدمت دانش آموزان هستیم که خدا را شکر کارگاه با استقبال بسیار خوبی روبرو شد، تسهیلگران، برخی از والدین و مدیران مدرسه حضور پیدا کردند و در پروژه نویسی و برخی از تحلیل ها و کار گروهی با بچه ها مشارکت داشتند.

وی بیان کرد: الحمدلله برنامه یاریگران زندگی در سال تحصیلی۱۴۰۲_۱۴۰۱ با استقبال خوب دانش آموزان در سراسر استان روبرو شد و ما پس از داوری و بررسی آثار، حدود ۹۰ اثر برگزیده در سطح استان داشتیم که امروز هم مراسم تجلیل از اعضای برتر کانون یاریگران زندگی استان اصفهان است، بعد از داوری، آثار برتر به دبیرخانه کشوری ارسال شد و امسال استان اصفهان ۱۱ رتبه کشوری در بخش جشنواره نوجوان سالم را از آن خود کرد.

دانش آموز خبرنگاران:ستایش صالح پور ،هستی جعفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار