مدیر آموزش و پرورش شهریار:

امیدآفرینی، حقطلبیه و آگاهی‌رسانی از وظایف یک دانش‌آموز پانایی است

شهریار (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار، پیشرفت دانش‌آموز خبرنگاران شهریار در حوزه اطلاع‌رسانی را قابل تحسین دانست و گفت، امیدآفرینی، حق‌طلبی و آگاهی‌رسانی از وظایف یک دانش‌آموز پانایی است.

کد مطلب: ۱۳۹۴۴۳۴
لینک کوتاه کپی شد
امیدآفرینی، حقطلبیه و آگاهی‌رسانی از وظایف یک دانش‌آموز پانایی است

محسن نوروزی، مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان‌ شهریار، در نشستی با خبرنگاران‌ پانا‌ شهریار که در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش شهرستان شهریار با حضور رابط خبرگزاری پانای شهریار علی عسگری، مدیر سازمان دانش آموزی شهرستان شهریار اصغر طالبی برگزار شد، خطاب به خبرنگاران گفت: «شما سربازان حوزه جهاد تبیین هستید و باید با حق طلبی و مطالبه گری، بدون سوگیری، رسالت آگاهی رسانی را انجام دهید. جستجو و پژوهش کنید و اخبار درست را به دست مردم برسانید و اصول خبرنگاری حرفه ای را از همین حالا رعایت کنید؛ به دانش آموزان و اعضای جامعه امید ببخشید و راه شهیدانی همچون محمود صارمی را ادامه دهید.»

وی با تاکید بر رعایت اصل امیدآفرینی، توصیه کرد:« خبرنگاران باید همواره اصل امیدآفرینی را در نظر داشته باشند و موفقیت‌ها را در زمینه‌های گوناگون انعکاس دهند. به ویژه موفقیت‌های بی‌شمار دانش‌آموزان در زمینه‌های آموزشی، پرورشی و فرهنگی را سرلوحه کار خود قرار دهند.»

نوروزی از پیشرفت چشمگیر خبرگزاری‌پانا شهریار نسبت به سال گذشته خبر داد و بیان کرد: «دانش‌آموزان و همکاران ما در شهریار در هر زمینه‌ای می درخشند. دانش‌آموزان شهریار، توانمندی‌های ویژه‌ای دارند. ما از قاری قرآن و مجری گرفته تا خبرنگاران حرفه‌ای، در دسترس داریم و همگی از دانش‌آموزان بااستعداد و موفق شهریار هستند.»

وی ادامه داد: « در گذشته از ضعف آگاهی رسانی و انعکاس اخبار فعالیت‌های آموزشی رنج می‌بردیم. اما اکنون با فعالیت و پشتکار خبرنگاران پانای شهریار و بنیان نهادن کانال تعلیم و تربیت در فضای مجازی، اخبار این فعالیت‌ها و موفقیت‌ها، به خوبی گسترش می‌یابند.»

مدیر آموزش و‌ پرورش شهریار، افزود:«شاید هدف از بنیان نهادن خبرگزاری پانا در زمان خود، آگاهی رسانی اخبار آموزش و پرورش بوده است. اما امروز می‌بینیم دانش‌آموزان شهریار، پا را از حوزه‌های آموزشی و علمی فراتر گذاشته‌اند و اخبار زمینه های گوناگون انعکاس می‌دهند. برای مثال در عید نوروز دیدیم خبرنگاران خبرگزاری‌پانای شهرستان از مکان‌های تاریخی و زیارتی شهریار، گزارش‌های خوبی تهیه کرده و آنها را به نمایش گذاشتند.»

نوروزی، در ادامه از نقش اساسی و رسالت مهم آموزش و پرورش در حوزه های پرورشی گفت و بیان کرد: «هر آنچه در اختیار آموزش و پرورش است، از آن شما دانش آموزان است» فعالیت خبرگزاری پانای شهرستان باید به حدی برسد که شعار "هر مدرسه؛ یک خبرنگار" به حقیقت بپیوندد تا دانش آموزان خبرنگار بتوانند اخبار مدارس خود را به آگاهی دیگران برسانند.»

در پایان، وی از ارزش والای مقام خبرنگار گفت و میهمانان خود را به خاطر پیشرفت خبرگزاری پانای شهریار بنا بر آمار اخبار منتشر شده مورد تقدیر قرار داد.

خبرنگار دانش‌آموز: آوا شهریاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار