به مناسبت روز خبرنگار؛

دیدار سرپرست اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با دانش آموزان خبرنگار

زاهدان (پانا) - به مناسبت ۱۷مرداد و روز خبرنگار، دانش‌آموزان خبرنگار خبرگزاری پانا با سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان دیدار کردند.

کد مطلب: ۱۳۹۳۹۱۹
لینک کوتاه کپی شد
دیدار سرپرست اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با دانش آموزان خبرنگار

در هفدهمین روز از مردادماه ۱۴۰۲ و به مناسبت سالروز گرامیداشت جایگاه رفیع خبرنگار، دانش آموز خبرنگاران خبرگزاری پانای استان با سرپرست اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان دیدار و گفتگویی صمیمانه داشتند.

بروشکی در این دیدار ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر عرصه اطلاع رسانی و قدردانی از تلاش‌ها و زحمات صورت گرفته در مجموعه خبرگزاری پانا اظهار کرد: شما مصداق بارز دانش آموز در تراز سند تحول بنیادین هستید؛ چرا که کسب مهارت در هر عرصه‌ای از مفاد مهم این سند بالادستی است و شما به زیبایی این مهم را محقق کرده و خواهید کرد.

وی افزود: خبرگزاری پانا با بهره‌گیری از ظرفیت بی‌بدیل دانش آموزان و بهره جستن از توانمندی و هوش و استعداد آنان بستری متفاوت و متمایز در مسیر تولید خبر و انعکاس و انتشار فعالیت‌ها و رویدادهای فرهنگی، تربیتی، علمی، فناوری و مهارتی در عرصه تعلیم و تربیت و دیگر حوزه‌های اجتماعی و فردی جامعه ایجاد کرده و به خوبی نقش آفرینی می‌کند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان ادامه داد: مهمترین عامل در زندگی هر انسان انتخاب‌های اوست و انتخاب صحیح و درست و پیدا کردن مسیر مطلوب، سعادت دنیوی و اخروی را در پی دارد؛ از همین روی انتخاب شما به عنوان نقش آفرینان عرصه اطلاع رسانی و تبیین دستاوردها و اقدامات نظام به رشد فردی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی شما کمک شایانی خواهد کرد.

بروشکی بیان کرد: اراده انسان هر اتفاقی را رقم می‌زند و اراده‌هاست که می‌تواند انسان را به پیش برده و هدایت کند؛ در برهه‌های مختلف این انقلاب و نظام اراده‌های پولادین توانست ابرقدرت‌های دنیا را در مقابل ما به زانو درآورد و این اراده‌ها در وجود جوانان و نوجوانان متبلور شده، پس شما هم به عنوان ادامه دهنده مسیر پیشینیان باید با اراده و استوار گام بردارید.

وی گفت: جوانان مومن در تراز انقلاب باید با جهاد علمی و عملی خود، کار را دست بگیرند و از همه پتانسیل‌ها برای تحقق جهاد تبیین و منویات مقام معظم رهبری بهره جویند و شما خبرنگاران رسالت مهم و خطیری از این حیث بر عهده دارید.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: کار در عرصه خبر و اطلاع رسانی موفقیت شما در ارتقاء قدرت تحلیل، تولید محتوا، اعتماد به نفس، جسارت، قدرت بیان، صداقت، امانت داری، رشد فکری و اندیشه‌ای و هویت ملی، فردی و اجتماعی را به دنبال دارد.

بروشکی خاطرنشان کرد: خبرنگاران با رعایت انصاف و انجام نقد منصفانه، مسئولیت اجتماعی بزرگی بر عهده دارند و در این وادی وجود منتقدِ معتقد با لحاظ سرعت عمل و دقت نظر می‌تواند منادی حقیقتگویی، راستی و درستی باشد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان ادامه داد: سخت‌ترین محرومیت، محرومیت فکری انسان است؛ سعی کنید فکر کنید، ایده داشته باشید و در برنامه‌های مدرسه و تدوین و تنظیم آن سهیم باشید و با جدیت در همه فعالیت‌ها و اقدامات جاری و ساری مدارس مشارکت داشته باشید.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه دُری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار