بازدید دانش‌آموز خبرنگاران پانا از واحد مرکزی خبر سیستان و بلوچستان

زاهدان (پانا) - به مناسبت روز خبرنگار، دانش‌آموزان خبرنگار خبرگزاری پانا از واحد مرکزی خبر استان سیستان و بلوچستان بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۳۹۴۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد
بازدید دانش‌آموز خبرنگاران پانا از واحد مرکزی خبر سیستان و بلوچستان

حسین کیخا مدیر سازمان دانش آموزی استان سیستان و بلوچستان در حاشیه این بازدید ضمن عرض تبریک خدمت خبرنگاران سختکوش، فعال و پرتلاش اظهار کرد: خبرنگاران، بازوی توانمند مسئولان برای پیگیری مطالبات در جهت تقویت نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی افزود: مهم ترین رسالت سازمان دانش آموزی، تربیت اجتماعی دانش آموزان است و دانش آموزان خبرنگار به راستی آیینه تمام نمای تربیت اجتماعی هستند.

کیخا با اشاره به اهمیت رسانه در جهان گفت: امروزه با پیشرفت فناوری، یکی از مهم‌ترین ابزارها برای رشد و تعالی جوامع، رسانه ها هستند و باید با توجه ویژه به رسانه ها از تهاجم فرهنگی و فکری دشمن پیشگیری کنیم.

در ادامه این دیدار رحمت الله دهمرده؛ خبرنگار واحد مرکزی خبر استان گفت: یکی از مهم ترین اصول در حرفه خبرنگاری؛ صداقت است که باید مورد توجه خبرنگاران قرار گیرد.

وی افزود: سرعت در انتشار اخبار نیز همیشه یک اصل انکارناپذیر در خبرنگاری بوده است، به گونه ای که راوی اول یک خبر، برنده جنگ رسانه ای رسانه های معاند خواهد بود.

دهمرده در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای دانش آموزان خبرنگار خبرگزاری پانا استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: مردمی بودن و بیان مشکلات مردم را سرلوحه کار خود قرار دهید و همیشه به سوی جلب رضایت مردم قدم بردارید.

دانش آموز خبرنگار: یگانه علم زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار