مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی خبر داد

فعالیت صد مدرسه تحولی در سال تحصیلی آینده در خراسان رضوی

مشهد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در مراسم افتتاحیه دوره های آموزشی(پودمانی) و ارتقای توانمند سازی نیروی انسانی مدیران و مراکز غیردولتی حضور پیدا کرد و سخنرانی پرداخت.

کد مطلب: ۱۳۹۳۹۱۰
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت صد مدرسه تحولی در سال تحصیلی آینده در خراسان رضوی

سید امیر شوشتری در افتتاحیه طرح دوره آموزشی نیروی انسانی مراکز غیر دولتی گفت:صد مدرسه تحولی در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برنامه ریزی کرده ایم و در سال آینده فعالیت می کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ضمن تشکر از دست اندر کاران برگزاری افتتاحیه گفت:عرصه تعلیم و تربیت قطعا عرصه گسترده ای است، ما در استان خراسان رضوی انواع مختلف این مدارس و مراکز را داریم.

وی در ادامه افزود: در مشهد ۲۰درصد از دانش آموزان در مدارس غیر دولتی تحصیل می‌کنند.

وی اظهارداشت : در مصاحبه ای که با رادیو خراسان داشتم گلایه هایی که مربوط به این مدارس مطرح می شد که بیشتر در مورد شهریه های این مراکز بود ولی بنده معتقد هستم که ما در رابطه با افزایش شهریه های مدارس سعی مان بر این است که هر آنچه برآورد شد و جواب داد را به عنوان شهریه قرار بدهیم.

شوشتری بیان کرد: موسسین و مدیران مدارس و مراکز غیر دولتی مستحضر هستند که دانش آموزان و خانواده ها بسیار باهوش هستند و این عزیزان به پیشرفت ها و خدمات این مراکز نگاه می کنند و در کوتاه مدت می توانند تشخیص بدهند و انتخاب کنند .

در ادامه نیز گفت: امسال صد مدرسه تحولی در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برنامه ریزی و پایه گذاری شده است و در اواسط سال تحصیلی این تعداد چند برابر شود .

دانش آموز خبرنگاران: احدغایتی، امیر علی مقدم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار