پیام تبریک معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه شش مشهد به مناسبت روز خبرنگار

خبرنگاران در عرصه تبیین و روشنگری مسائل روز جهاد کرده‌اند

مشهد(پانا)_معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد مقدس در پیامی فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۳۹۳۷۳۷
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران در عرصه تبیین و روشنگری مسائل روز جهاد کرده‌اند

متن پیام به شرح ذیل است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ* ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ

در جامعه‌ای که اطلاعات با سرعت حیرت‌آوری در حال انتشار است و حجم بسیار زیادی از اخبار روزانه در فضا های مختلف خبری رسمی و غیر رسمی منتشر می شود، جایگاه خبر و خبرنگار بیش از پیش نمود پیدا می‌کند و وظیفه‌ی خطیر اصحاب رسانه را به جامعه مخاطب یادآور می‌شود.

وظیفه‌ای که امروزه سنگین‌تر شده و خبرنگاران نیز به عنوان خط مقدم اطلاع‌رسانی در عرصه‌ی های مختلف با احساس مسولیت سعی می‌کنند در عرصه تبیین و روشنگری مسائل روز جهاد کرده و همچنین افراد را نسبت به وظایفشان در این عرصه آگاه و آشنا کنند.

خبرنگاران خبرگزاری دانش اموزی پانا، دانش آموزان خوب و دغدغه مند و اجتماعی ما هستند که در عرصه های مختلف به ویژه عرصه مهم و خطیر تعلیم و تربیت نقش آفرینی می کنند و آموزش و پرورش را به دل جامعه می برند.

هفده مرداد بهانه ای است برای قدردانی از تلاش همه خبرنگاران متعهد و متخصصی که رهرو خبرنگار شهید محمود صارمی هستند؛ ضمن گرامیداشت یاد و نام این شهید، به همه‌ی سخت‌کوشان عرصه خبر و اطلاع‌ رسانی که با قلم و قدم به دنبال حق طلبی، حقیقت‌جویی و روشنگری هستند خدا قوت می‌گوییم و زحماتشان را ارج می‌نهیم.

برای همه‌ی خبرنگاران به ویژه دانش آموزان خوب خبرنگار پانا، روزهای خوب، سلامت و سربلندی در راه انجام رسالت خطیر دانش آموزی خود و آگاهی‌بخشی آرزومندم.

"رجبیان معاون پرورشی و تربیت بدنی و مسئول سازمان دانش آموزی ناحیه ۶ مشهد"

دانش آموز خبرنگار: مهدیه مهدی زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار