پیام مدیر آموزش و پرورش ناحیه6مشهد به مناسبت گرامیداشت روز زن

مشهد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه6 مشهد، طی پیامی فرارسیدن روز زن و گرامیداشت مقام مادر را تبریک گفت .

کد مطلب: ۱۴۳۷۴۳۱
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر آموزش و پرورش ناحیه6مشهد به مناسبت گرامیداشت روز زن

متن پیام رمضانعلی مسعودی نژاد به شرح زیر است .

«بسم الله الرحمن الرحیم

بیستمین روز از ماه جمادی الثانی، آسمان مکه آذین بند قدوم دختر خورشید، جهان لبریز از عطر یاس های سپید و زمین میزبان نگاه آسمانی گل سرسبد آفرینش حضرت فاطمه زهرا(س) شد.
امروز میلاد «ام ابیها» عطای خداوند سبحان،کوثر جاری رسول خاتم(ص)،سرور بانوان دو عالم، همتای امیر مومنان علی(ع) و تداوم بخش سلسله خوبی هاست .
اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ ناحیه ۶ مشهد مقدس، میلاد بانوی خوبی‌ها و مهربانی ها و تقارن آن با تولد آن عزیز عرش نشین و فرزند برومند زهرای اطهر(س)،حضرت امام خمینی(قدس سره) را به تمامی مادران و بانوان ایران زمین بالاخص به خواهران بزرگوار و گرانقدرم تبریک و تهنیت عرض می کنم.
انقلاب شکوهمند اسلامی بهترین بستر را برای فعالیت بانوان در ساحت های متنوع فرهنگی- اجتماعی و بویژه ساحت تعلیم و تربیت فراهم آورد و امروز بنده با افتخار اعلام می کنم که بسیاری از دستاوردها و افتخارات آموزش و پرورش ناحیه ۶ مدیون و مرهون اندیشه های خلاقانه و تلاش های صادقانه شما معلمان،مدیران و خواهران فرهنگی بزرگوارم می باشد و از این رو صمیمانه ترین قدردانی های خودم را نثار شما فرهیختگان می کنم و امید دارم با اقتدا به آن شکوفه خوشبوی رسالت و الگوی تمام عیار بشریت، همواره گرمابخش کانون خانواده خود و روشنایی بخش خانواده بزرگ و افتخار آفرین آموزش و پرورش ناحیه 6 مشهد مقدس باشید.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار