اختتامیه اردوهای استانی یاورمربیان پیشتاز شهرستان‌های تهران

تهران(پانا)-اردوهای استانی یاورمربیان پیشتاز شهرستان‌های تهران ویژه دانش‌آموزان دختر، شامگاه امروز با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ، ریاست سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران و مدیرکل آموزش و پرورش این استان به ایستگاه پایانی رسید.

کد مطلب: ۱۳۹۳۱۶۳
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه اردوهای استانی یاورمربیان پیشتاز شهرستان‌های تهران

مراسم اختتامیه اردوهای استانی یاورمربیان پیشتاز شهرستان‌های تهران ویژه دانش‌آموزان دختر، با حضور سعید دهنوی معاون پرورشی و فرهنگی شهرستان‌های استان تهران، حسن سعیدی‌یکتا مدیر سازمان دانش آموزی این استان و عوامل برگزار کننده این اردوها، برگزار شد.

در این مراسم، یاورمربیان پیشتاز دختر شهرستان‌های استان تهران ، یافته‌های تربیتی خود را از این اردوی سه روزه، در قالب یک رزمایش همگانی در معرض بازدید مسئولین مدعو قرار دادند؛ اجاق‌های صحرایی، جهت‌یابی و قبله‌یابی، آموزش خبرنگاری و سوادفضای مجازی، اسکان در طبیعت و چادرزنی، هویت تشکیلاتی و نظام جمع، امداد و نجات و کمک‌های اولیه از سرفصل‌های آموزشی اردوهای استانی سازمان دانش‌آموزی بودند، که در این مراسم توسط یاورمربیان پیشتاز به صورت رزمایش به اجرا درآمدند.

حسین سعیدی‌یکتا ، مدیر سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران در اختتامیه دور دوم اردو یاورمربیان پیشتاز از عوامل اجرایی مربیان و معاونت پرورشی شهرری ضمن همکاری در برگزاری این اردوهای استانی تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه سعید دهنوی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌پرورش شهرستانهای استان تهران از عوامل برگزارکننده این اردوها تقدیر کرد و همچنین در آستانه روز خبرنگار، این مناسبت را به خبرنگار دانش‌آموزان پانا که طی این اردوها با بهترین کیفیت و در لحظه اخبار اردو را به اطلاع مخاطبین می‌رسانند، تبریک گفت و از برگزاری اردوهای یک روزه صبح تا عصر به تفکیک دختر و پسر برای دانش‌آموز خبرنگاران پانا خبر داد .

وی هدف از برگزاری اردو یاورمربیان پیشتاز را تربیت دانش‌آموزان با محوریت آموزه‌های تشکیلاتی خواند که طی چهار دوره مجزا برای 600 دانش‌آموز یاورمربی پیشتاز دختر و پسر از مناطق ۲۱گانه شهرستان‌های استان‌تهران، با موفقیت برگزار شد.

خبرنگار دانش‌آموز: ریحانه خوافی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار