رئیس جمیعت هلال احمر استان البرز:

کمیته‌های ۶ گانه اربعین حسینی در جمعیت هلال‌احمر استان البرز راه‌اندازی شد

کرج (پانا) - رئیس جمیعت هلال احمر استان البرز گفت کمیته‌های ۶‌گانه اربعین حسینی در جمعیت هلال‌احمر استان البرز به‌منظور اعزام نیروهای عملیاتی و پشتیبانی راه‌اندازی شد.

کد مطلب: ۱۳۹۳۰۰۸
لینک کوتاه کپی شد
کمیته‌های ۶ گانه اربعین حسینی در جمعیت هلال‌احمر استان البرز راه‌اندازی شد

محمدباقر خلفی رئیس جمیعت هلال احمر استان البرز در جلسه هماهنگی با اعضای شورای معاونین جمعیت هلال احمر عنوان کرد: این جلسه به منظور هم اندیشی لازم برای برگزاری هرچه بهتر مراسم پیاده روی اربعین حسینی و تعیین تعداد نفرات اعزامی ‌برای کمیته‌های ۶ گانه هلال احمر به این پیاده‌روی برگزار شد.

رئیس جمعیت هلال احمر استان البرز اضافه کرد: ۶ کمیته شامل کمیته مردمی، سلامت و امداد و نجات، مرکز سلامت و امداد و نجات، پشتیبانی، کمیته اطلاع رسانی و ستاد خبری، کمیته آموزش و قرارگاه‌ها شامل قرارگاه‌های مرزی، قرارگاه مسیر نجف به کربلا، قرارگاه نجف و قرارگاه کربلا هستند که قرار است در مراسم اربعین حسینی خدمت رسانی کنند.

خلفی در ادامه اظهار کرد: امدادگران استان در مسیر مرز مهران و چذابه تا نجف و از نجف تا کربلا به زائران امدادرسانی می‌کنند و تعداد نفرات اعزامی در این جلسه تعیین و شرایط اطلاع رسانی می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سه تیم شامل پزشک متخصص، عمومی، پرستار، نجاتگر برای پوشش امداد و نجات زائرین حسینی به عراق اعزام می‌شود.

دانش آموز خبرنگار: امیررضا خروطی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار