زاکانی در جمع خبرنگاران:

برقی‌سازی تهران با اولویت حمل و نقل عمومی مورد تاکید شهرداری و وزارت صمت است

تهران (پانا) -شهردار تهران گفت ارتباط خوبی بین شهرداری تهران و وزارت صمت وجود دارد جلساتی ناظر به برقی‌سازی تهران با اولویت حمل و نقل عمومی برگزارمی‌شود که شامل تاکسی، موتور، اتوبوس و کل مجموعه حمل و نقل عمومی است.

کد مطلب: ۱۳۹۲۵۲۷
لینک کوتاه کپی شد
برقی‌سازی تهران با اولویت حمل و نقل عمومی مورد تاکید شهرداری و وزارت صمت است

علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در خصوص آمار دستفروشان در شهر تهران، اظهار کرد: آمار دقیقی در مورد تعداد دستفروشان در شهر تهران وجود ندارد اخیرا مجموعه موبایلی را طراحی کردیم که هم خدمت به دستفروشان ارائه دهد و هم معلوم کند چه کسی چه کالایی را می فروشد و در قبال آن هم مسئولیت داشته باشد و نکته دیگر اینکه تعرض به فضای عمومی هم انجام نشود.

وی درباره زیست شبانه در تهران گفت: موضوع خاصی در مورد زیست شبانه در تهران مطرح نیست؛ برخی از گذرها که تعطیل بودند محل اعتراض واقع شدند و با کار کارشناسی دوباره در این مورد تجدید نظر می‌شود.

وی درباره آمار پروانه‌های ساختمانی صادر شده در شهر تهران و اینکه برخی پروانه‌های صادرشده منجر به ساخت و ساز نشده است، گفت: اینکه برخی پروانه گرفتند و نساختند را ما نمیتوانیم برای مردم تصمیم بگیریم. اما تعداد پروانه‌ها بالاتر رفته است. سال گذشته ۱۰ هزار و ۴۰۰ پرونده صادر شد درحالی که سال قبل‌تر از آن حدود ۶ هزار پرونده بود، نکته مهم اینکه سه ماهه نخست امسال رشد بسیار بیشتری داشتیم که نوید دهنده رونق ساخت و ساز در تهران است.

زاکانی در خصوص واردات خودروهای مربوط به حمل و نقل عمومی و تاکسی‌ها نیز بیان کرد: ارتباط خوبی بین شهرداری تهران و وزیر صمت وجود دارد و ما هر هفته در دفتر ایشان جلسه ثابت داریم. این جلسات ناظر به برقی سازی تهران با اولویت قطعی حمل و نقل عمومی است که شامل تاکسی، موتور، اتوبوس و کل مجموعه حمل و نقل عمومی می‌شود.

وی درباره میزان واردات تاکسی در مرحله اول گفت: اجازه بدهید عدد ندهم؛ با وزیر صمت به توافق رسیدیم اما تعداد را از وزیر بپرسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار