ادای احترام ‌دانش‌آموزان ورزشکار به مقام شامخ شهیدسلیمانی

تهران (پانا)‌ - سی‌و‌نهمین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان پسر دوره متوسطه اول سراسر کشور در رشته‌های کشتی فرنگی و آزاد و ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی از سه‌شنبه دهم‌ تا جمعه سیزدهم مرداد‌ ‌با حضور یک هزار و ۲۰۰ ورزشکار با شعار "دانش‌آموز ورزشکار، دوستدار و حافظ محیط زیست" در کرمان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۹۲۴۶۵
لینک کوتاه کپی شد
ادای احترام ‌دانش‌آموزان ورزشکار به مقام شامخ شهیدسلیمانی

‌به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش دانش‌آموزی، اعضای تیم‌های ورزشی دانش‌آموزان سراسر کشور در رشته‌های کشتی آزاد، فرنگی و ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در بدو ورود به کرمان با حضور در گلزار بین‌المللی شهدای شهر کرمان ضمن عطر‌افشانی و غبار‌روبی قبور مطهر شهدا با آرمان‌های شهیدان و شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تجدید میثاق کردند.

‌اعضای تیم‌های ورزشی دانش‌آموزان سراسر کشور در رشته‌های کشتی آزاد، فرنگی و ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در بدو ورود به شهر کرمان، به همراه مسئولان استانی و کشوری با حضور در گلزار بین المللی شهدای کرمان به مقام شامخ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کردند.

‌آیین افتتاحیه این دوره از مسابقات امروز چهارشنبه ۱۱ مرداد ‌در محل سالن چند منظوره دانشگاه شهید باهنر کرمان از ساعت ۱۷:۳۰ با حضور مسئولان استانی و کشوری برگزار می‌شود.

این دوره از مسابقات به مدت سه روز در کرمان سالن‌های ورزشی چند منظوره دانشگاه شهید‌باهنر و مجموعه ورزشی سعادت کرمان برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار