در مرکز آموزش وزارت امور خارجه برگزار شد؛

برگزاری کارگاه آموزشی برای ۱۶۰ معلم اعزامی ‌به مدارس خارج از کشور

تهران (پانا) - کارگاه آموزشی بین‌المللی پروتکل‌ها، تشریفات و نکات امنیتی برای ۱۶۰ معلم اعزامی (زوج فرهنگی) به مدارس خارج کشور برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۹۲۲۸۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه آموزشی برای ۱۶۰ معلم اعزامی ‌به مدارس خارج از کشور

به گزارش روابط عمومی ‌وزارت آموزش و پرورش، سه‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ در مرکز آموزش وزارت امور خارجه کارگاه آموزشی بین‌المللی پروتکل‌ها، تشریفات، نکات امنیتی و..‌. برای ۱۶۰ معلم اعزامی (زوج فرهنگی) در سال جدید تحصیلی به مدارس خارج کشور برگزار شد.

در افتتاحیه کارگاه حسین شیخ‌الاسلام و علیرضا بیگدلی معاونان وزارت امور خارجه و مهدی فیاضی رئیس مرکز بین‌الملل و مدارس خارج از کشور آموزش و پرورش سخنرانی کردند.

مهدی فیاضی، رئیس مرکز بین‌الملل و مدارس خارج از کشور از خدمات ارزشمند وزارت امور خارجه در همکاری با آموزش و پرورش سپاسگزاری کرد.

وی ‌محورهایی چون نقش معلمان مدارس خارج از کشور در پرورش سلول‌های بنیادین سازندگان تمدن نوین اسلامی در راستای تحقق مفاد بیانیه گام دوم برای چهل‌واره دوم انقلاب، توجه به ایرانیان مقیم خارج و ایران‌دوستان بومی به‌عنوان شبکه جهانی ایران، رویکرد رسالتی به ماموریت معلمان در خارج از کشور به جای رویکرد غنیمتی، برندسازی مدارس خارج از کشور، جذب حداکثری محصلان ایرانی و ایران‌دوست در مدارس، هویت اسلامی-ایرانی محصلان، جهت‌گیری برای خودکفایی مدارس در شرایط تحریم، دیپلماسی آموزشی با کنش‌گری در رویدادهای آموزشی کشور میزبان و دعوت از مسئولان آموزشی کشور میزبان در رویدادهای فاخر مدرسه، توجه به ایران‌هراسی و شیعه‌هراسی در عرصه بین‌الملل، همکاری کامل با سفرا‌، اخلاق اسلامی و ایرانی و گروهی و منعطف در ایام زندگی و اشتغال در غربت را مورد تاکید قرار داد.

این کارگاه با تدریس مدیران کل وزارت خارجه ادامه یافت.

پیش از این نیز کارگاه مشابه‌ای با استادان مرکز بین‌الملل آموزش و پرورش برای معلمان جدیدالاعزام برگزار شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار