معاون پرورشی آموزش و پرورش کاشمر: 

خبرنگار شخصیتی جریان‌ساز در جامعه است

کاشمر (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان کاشمر گفت خبرنگاری تنها یک شغل نبوده، بلکه شخصیتی است جریان‌ساز که ریشه در تاریخ و جریان‌های تاریخ‌ساز بشری دارد.

کد مطلب: ۱۳۹۲۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگار شخصیتی جریان‌ساز در جامعه است

سعید آخرتی در جمع خبرنگاران فعال پانا با اشاره به اینکه ماه محرم تازه شروع شده است، بیان کرد: در ظهر عاشورا که اهل بیت به شهادت می رسند تازه ماه عزا و مصیبت آغاز می شود و خبرنگاران پانا از نظر پوشش خبری نباید انتشار اخبار ماه محرم را تعطیل کنند، زیرا درست است فعالیت های ماه محرم کاهش پیدا کرده است، اما مصیبت های حضرت زینب (س) پس از شهادت امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل العباس و.... تازه شروع می شود.

وی ادامه داد: خبرنگار، فقط یک واژه نیست، بلکه یک راه است و شخصیت واقعی او، حقوقی است، نه حقیقی و خبرنگاری نیز تنها یک شغل نبوده، بلکه شخصیتی است جریان‌ساز که ریشه در تاریخ و جریان های تاریخ ساز بشری دارد. خبرنگار زبانش، گویای وجدان عمومی بشریت و بیانش، روشنی بخشِ هر واقعیت و حقیقت بوده و نگاهش، چون آفتاب، روشنگر و هستی بخش در امر رسانه و خبرآفرینی است.

در ادامه ابوالفضل مودب، نماینده دانش آموزان خبرنگار پانا ترشیز از زحمات دانش آموزان خبرنگار پانا کاشمر و همچنین سعید آخرتی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان کاشمر تقدیر و تشکر کرد.

در پایان سعید آخرتی، معاون پرورشی و تربیت بدنی و مجتبی عامل کارشناس فرهنگی و هنری اداره آموزش و پرورش شهرستان کاشمر از زحمات و فعالیت خبرنگاران پسر پانا در جهت تهیه پوشش خبری مناسب و زیاد از فعالیت های مذهبی دهه اول محرم صمیمانه تقدیر و تشکر کردند.

دانش آموز خبرنگار: فرزاد آسوده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار