۶۰ پایگاه تابستانی کلاس‌های اوقات فراغت در مدارس غیردولتی استان بوشهر فعالیت دارند

بوشهر(پانا) - رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به فعالیت مدارس غیردولتی در کلاس‌های اوقات فراغت تابستانی گفت بیش از ۶۰ پایگاه تابستانی کلاس‌های اوقات فراغت در مدارس غیردولتی استان بوشهر فعالیت دارند.

کد مطلب: ۱۳۹۲۱۱۷
لینک کوتاه کپی شد
۶۰ پایگاه تابستانی کلاس‌های اوقات فراغت در مدارس غیردولتی استان بوشهر فعالیت دارند

محمد مهدی ملاکی در نشست شورای معاونان آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به فعالیت مدارس غیردولتی در کلاس‌های اوقات فراغت تابستانی اظهار کرد: بیش از ۶۰ پایگاه تابستانی کلاس‌های اوقات فراغت در مدارس غیردولتی استان بوشهر فعالیت دارند.

ملاکی افزود: بیشتر فعالیت‌های پایگاه‌های تابستانی در مدارس غیردولتی ، فعالیت‌های اعتقادی، فرهنگی، بازی‌های بومی و محلی، هنری و ورزشی تشکیل شده است .

رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار کرد : حضور پرشور دانش‌آموزان در هفته ولایت، مسابقات غدیرشناسی در قالب‌های نقاشی، کتابخوانی و قصه‌گویی از دیگر فعالیت‌های پر رنگ مدارس غیردولتی استان بوده است.

ملاکی با بیان اینکه نگاه به قرآن کریم در این شرایط باید بیش از پیش مورد توجه باشد یادآور شد: کلاس‌های حفظ قرآن کریم از دیگر اقدامات برجسته در مدارس غیردولتی استان است که خوشبختانه با استقبال خوبی نیز همراه بوده است.

رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان بوشهر در پایان خاطرنشان کرد: در سال جاری برنامه‌های پرورشی مدارس و مراکز غیردولتی استان با محوریت قرآن شناسی برنامه‌ریزی می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار