معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ملارد خبر داد:

راهیابی ۴ دانش‌آموز ملاردی به مرحله کشوری جشنواره نوجوان خوارزمی

ملارد (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ملارد از کسب ۹ رتبه استانی و راهیابی ۴ دانش‌آموز ملاردی به مرحله کشوری نهمین جشنواره نوجوان خوارزمی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۹۴۳۶
لینک کوتاه کپی شد
راهیابی ۴ دانش‌آموز ملاردی به مرحله کشوری جشنواره نوجوان خوارزمی

سید رسول حسینی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ملارد، از کسب ۹ رتبه اول تا سومی در مرحله استانی نهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی خبر داد و تصریح کرد: از ۶۵ اثر ارسالی به دبیرخانه استانی نهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی، دانش‌آموزان شهرستان ملارد موفق به کسب ۴ رتبه اول، ۳ رتبه دوم و ۲ رتبه سومی در این جشنواره شدند.

وی با تقدیر از زحمات عوامل اجرایی و نظارتی و تبریک این موفقیت به دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: ۴ رتبه اول به مرحله کشوری راه یافتند و امیداوریم با تقویت آثار خود در شهریور ماه سال جاری در استان گیلان حائز رتبه‌های برتر کشوری شوند.

این مقام مسئول ادامه داد: امیرمحمد علوی تبار در محور زبان و ادبیات فارسی از آموزشگاه علامه حلی، مهدی مایلی در محور دست‌سازه‌ها از آموزشگاه المهدی، پرهام فدایی فتوت و علی محمدی در محور برنامه‌نویسی از آموزشگاه علامه حلی موفق به کسب رتبه اول استانی شدند و به مرحله کشوری راه یافتند.

حسینی افزود: پرهام فدایی فتوت و علی محمدی در محور پژوهش از آموزشگاه علامه حلی، پریا جان‌بخش نیا در محور زبان و ادبیات فارسی از آموزشگاه فرزانگان، رتبه دوم و متین فریدی وثوق و سید پرهام رضوی در محور قرآن و معارف اسلامی آموزشگاه مقربی رتبه سوم این دوره از جشنواره نوجوان خوارزمی را به خود اختصاص دادند.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار