قاضی‌زاده هاشمی در جمع خبرنگاران:

هک سایت بنیاد شهید موجب اخلال در خدمات اجرایی شد

تهران (پانا) - رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به هک سایت این سازمان اعلام کرد که این هک ما را به قبل از هوشمندسازی باز گرداند و در خدمات اجرایی اخلال ایجاد کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۸۵۳۴
لینک کوتاه کپی شد
هک سایت بنیاد شهید موجب اخلال در خدمات اجرایی شد

امیرحسین قاضی زاده هاشمی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره هک شدن سایت بنیاد شهید، اظهار کرد: به لحاظ عملکرد اداری به ما ضربه زدند چون سامانه ما هوشمند شده است، ولی دوستان اطلاعات مالی و حساب‌های پرداخت حقوق ایثارگران را احیاء کنند و از اشکال در پرداخت حقوق جلوگیری شد. هرگاه دستگاه های امنیتی اجازه دهند سامانه سجایا را هم راه‌اندازی می‌کنند.

رئیس سازمان بنیاد شهید افزود: ما اطلاعات مهم و محرمانه در مورد زیرساخت ها و صنایع دفاعی که نداریم. ما یک سازمان خدماتی هستیم و این هک به ارائه خدمت به ایثارگران ضربه می‌زند. من هم تعجب کردم از بی‌سلیقگی هکرها چون آنقدر سازمان‌های راهبردی در کشور وجود دارد و ما یک سازمان خدماتی هستیم.

وی در پایان گفت: ما توانسته بودیم همه خدمات خود را هوشمند ارائه کنیم ولی این هک ما را به قبل از هوشمندسازی بازگرداند و در اجرا اخلال ایجاد کرد. البته اطلاعات دروغی منتشر کردند مثلا معاون من با امضای رئیس قبلی چیزی داده شد در حالی که معاون جدید منصوب شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار