دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش:

ترسیم نحوه اجرای سند تحول بنیادین باید برای عموم قابل فهم باشد

فضای توجه به آموزش و پرورش بسیار ارتقا یافته و به یکی از مسائل اصلی کشور تبدیل شده است

تبریز (پانا) - دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به برنامه‌های گذشته شورای عالی آموزش و پرورش و شرح اقدامات، تاریخچه و نتایج جلسات برگزار شده بیان کرد ترسیم نحوه اجرای سند تحول بنیادین باید برای عموم قابل فهم باشد، چرا که هدف آگاه کردن افکار عمومی و مسئولان جدیدالانتصاب نسبت به جایگاه این شوراست.

کد مطلب: ۱۳۸۷۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد
ترسیم نحوه اجرای سند تحول بنیادین باید برای عموم قابل فهم باشد

محمود امانی طهرانی، دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در هشتمین نشست سالانه نمایندگان استانی شورای‌ عالی آموزش‌ و ‌پرورش در تبریز با تاکید بر اینکه این جلسه مهمترین نشست کاری به لحاظ تدوین برنامه عملیاتی سال آتی به‌شمار می‌آید، گفت: نشست علمی جدیدی درباره نقش، فعالیت و جایگاه شورای عالی برگزار شد تا ارتباط قوی فی مابین شکل بگیرد.

وی ادامه داد: اگر وضعیت جامعه تحلیل شود، موضوع آموزش و پرورش روز به روز مهم‌تر می‌شود و تاکیدات مسئولان کشور فضایی پراهمیت با انتظار جدی از آموزش و پرورش را ترسیم می‌کند.

امانی طهرانی اظهار کرد: آموزش و‌ پرورش نقش و اهمیت خود را نشان می‌دهد و یکی از وظایف شورای عالی در این خصوص تقویت جریان مطالبه‌گری از آموزش و پرورش است، چرا که توجه مسئولان را به این سمت و سو سوق داده و وظیفه دیگر آن تببین ظرفیت اجتماعی، توجه به آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در مورد آموزش و پرورش گفت: فضای توجه به آموزش و پرورش بسیار ارتقا یافته و به یکی از مسائل اصلی کشور تبدیل شده است.

امانی در آخر خاطرنشان کرد: ترسیم نحوه اجرای سند باید برای عموم قابل فهم باشد و همه نسبت به اجرای آن مطالبه‌گری داشته باشند، چرا که این سند مخاطبان مختلف دارد و گروه‌های اصلی خارج از سیستم آموزش و پرورش که نقش‌های کلیدی در کشور دارند‌، می‌توانند حامیان این سند باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار