مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در نمایشگاه الف‌تا:

نمایشگاه رویداد «الف‌تا» در نوع خود بی‌نظیر بود

تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید، نمایشگاهی مانند رویداد «الف‌تا» در استان بوشهر برگزار می‌شود

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر، برگزاری نمایشگاه بین المللی رویداد الف‌تا را بی‌نظیر و قابل تأمل توصیف کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۶۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه رویداد «الف‌تا» در نوع خود بی‌نظیر بود

علی موحدی؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر عنوان کرد: نمایشگاه رویداد «الف تا» که در شبستان مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، در نوع خود بی نظیر بود و ما در حوزه تعلیم و تربیت به ویژه نظام آموزش و پرورش، چنین کار موثر و فاخری به صورت ملی و بین‌المللی نداشتیم که الحمدالله با پیگیری عوامل برگزاری به مرحله اجرا رسید و ایده ها و طرح های خلاقانه و برنامه های نوآورانه مبتنی بر خلاقیت های فردی معلمان و همچنین فناوری های به روز دانش‌آموزان را در این نمایشگاه مشاهده کردیم.

وی در ادامه افزود: این مسئله برای تمام معلمان مایه افتخار است که مشاهده کنند همکاران خوش ذوق و مهارتمندشان در گوشه گوشه ایران و در مدارس دورافتاده و غیر برخوردار یا کم برخوردار از امکانات؛ چگونه با کمبودها کنار آمده و با خلاقیت های خودشان آن را جبران می کنند.

موحدی در ادامه ابراز امیدواری کرد این رویداد در استان های سراسر کشور نیز به صورت مستقل دنبال شود، چرا که استان ها ظرفیت اینکه تمام امکانات خود را به پایتخت منتقل کنند ندارند، اما در استان خودشان، می توانند بهترین رویکردها را دنبال کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در پایان خبر داد: انشاالله تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید، یک نمایشگاه بزرگ استانی مانند نمایشگاه "الف تا" در بوشهر راه اندازی خواهیم کرد که طی آن تمام معلمان و دبیران ما بتوانند طرح های خلاقانه خود را معرفی کرده و متعاقب آن بتوانیم دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی را تحویل جامعه بدهیم.

خبرنگار دانش آموز: محمدامین راست‌بندی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار