مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

خراسان رضوی در رویداد بین‌المللی «الف‌تا» پیشتاز بوده است

مشهد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت خراسان رضوی با حضور ۱۵۷ ‌نفری خود در رویداد بین‌المللی‌ الف تا پیشتاز بوده است.

کد مطلب: ۱۳۸۷۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد
خراسان رضوی در رویداد بین‌المللی «الف‌تا» پیشتاز بوده است

سی و پنجمین جلسه نشست تخصصی معاونان آموزش و پرورش خراسان رضوی با حضور محسن زارعی، رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش و سید امیر شوشتری، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با موضوعات آخرین وضعیت کانون های ارزیابی آزمون استخدام ماده۲۸، گزارش آخرین وضعیت ستاد ثبت نام استان و بازدید وضعیت نیروی انسانی برگزار شد.

سید امیر شوشتری، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در این نشست گفت: با وجود تمام برنامه‌هایی که در استان خراسان رضوی درحال برگزاری است، در فرآیند رتبه بندی و ارزیابی معلمان نیز عملکرد خوبی داشته‌ایم. برنامه‌ امتحانات، تصحیح اوراق و همچنین جشنواره بین المللی الف تا در تهران از جمله این اقدامات است.

وی ادامه داد: استان خراسان رضوی با حضور ۱۵۷نفری خود در رویداد بین المللی الف‌تا، مانند همیشه پیشتاز بوده است.

شوشتری در پایان به رویداد هفته عفاف و حجاب در نمایشگاه بین المللی مشهد مقدس نیز اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه همراه با ۱۲غرفه از آموزش و پرورش درحال برگزاری است که مسئولیت بخش عمده‌ای از آن را اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی بر عهده داشته است.

خبرنگار دانش آموز: ستاره خزائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار