بازدید علمی دانش‌آموزان نخبه و تیزهوش از پایگاه هوایی شهید کریمی کاشان برگزار شد

(پانا) - بازدید علمی دانش‌آموزان نخبه و تیزهوش از پایگاه هوایی شهید کریمی کاشان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۸۶۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد
بازدید علمی دانش‌آموزان نخبه و تیزهوش از پایگاه هوایی شهید کریمی کاشان برگزار شد

در این بازدید علمی بیش از ۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان نخبه و تیزهوش مدارس استعدادهای درخشان(سمپاد) ‌و مدارس غیردولتی حضور داشتند و بصورت زنده و عملی دستاورد ها و پهباد های جدید و بروز کشور عزیزمان ایران را تماشا کردند و لذت بردند.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی در ابتدای این بازدید علمی اظهار کرد: بسیج دانش‌آموزی کشور با کمک وزارت آموزش و پرورش، سازمان مدارس استعدادهای درخشان (سمپاد) و سازمان مدارس غیردولتی و دیگر مجموعه‌ها، برنامه‌ای را به نام اردوهای راهیان پیشرفت و امید در قالب اردو و با حمایت دستگاه‌های لشکری و کشوری به ویژه نیروی هوافضا و نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران طراحی کرده است. و هدف برگزاری اردو ها استفاده از ظرفیت و استعداد های دانش‌آموزان نخبه کشور عزیزمان ایران می‌باشد.

مسئول اردوی راهیان پیشرفت و امید گفت: در دور اول این اردوهای راهیان پیشرفت و امید حدود ۲۶۰ هزار دانش‌آموز در این اردوها شرکت کردند و نزدیک به دو هزار دانش‌آموز سمپاد نیز در اردوهای پیشرفت نورانی شرکت داشتند. که می‌توان اشاره کرد به استان‌های اصفهان ، تهران ، زنجان ، قزوین و...

وی افزود: در دور جدید اردوهای پیشرفت و امید برای سال ۱۴۰۲ برای استعدادهای درخشان برای 2 هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود.

در ادامه این بازدید علمی مسئول برگزاری اردوی راهیان پیشرفت و امید گفت: شاهد تلاش‌ها و دستاورد های ارزشمندی هستیم که عزیزانمان شبانه روز و وقتی که شما دانش‌آموزان مشغول درس‌خواندن و ورق ردن کتاب هستید دارند تلاش و کوشش می‌کنند و ما الان شاهد این دستاورد ها و پهباد ها و موشک ها هستیم. هدف برگزاری این اردو این است که دانش‌آموزان عزیز کشورمان با دستاوردهای ایران اسلامی و با پیشرفت‌های حاصل شده، آشنا شوند.

وی خطاب به دانش‌آموزان اظهار کرد: در این اردوها با موضوع مهم مسئولیت‌پذیری آشنا خواهید شد و همین موضوع قطعا انگیزه بالایی را در شما ایجاد خواهد تا قدردان تلاش‌های انجام‌شده باشید.

در پایان این مراسم از دستاورد جدید ، پهباد غزه با نام GAZA رونمایی شد.

دانش آموز خبرنگار: امیر یوسف علی بیگی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار