صحرایی در حاشیه جلسه هیات دولت:

استقبال از جشنواره «الف‌تا» فوق‌العاده بود

آزمون استخدامی گروه دبیری ۱۲ مرداد ماه برگزار خواهد شد/فرزندان این سرزمین شایسته بهترین معلمان هستند/مرحله ارزیابی آموزگاران به شیوه‌ای کاملا متفاوت در حال انجام است

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش گفت استقبال از جشنواره «الف‌تا» فوق‌العاده بود و امروز نیز اختتامیه این جشنواره است.

کد مطلب: ۱۳۸۶۴۶۴
لینک کوتاه کپی شد
استقبال از جشنواره «الف‌تا» فوق‌العاده بود

رضامراد صحرایی در حاشیه جلسه هیات دولت در خصوص استخدام‌های جدید وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: مرحله ارزیابی آموزگاران به شیوه‌ای کاملا متفاوت در حال انجام است. معلمان خوبی برای نوجوانان کشور باید انتخاب شوند؛ فرزندان این سرزمین شایسته بهترین معلمان هستند.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: آزمون استخدامی گروه دبیری ۱۲ مرداد ماه با پذیرش 22 هزار نفر برگزار خواهد شد.

وی در خصوص اعتراضات برخی خانواده‌ها نمرات ترمیم معدل برای کنکور گفت: دانش آموزان به نمرات اعتراض‌هایی داشتند که به تمامی اعتراض ها رسیدگی خواهد شد. البته دیروز آخرین مهلت ثبت اعتراض بود چون چند ساعت برق قطع و سامانه از دسترس خارج شد، امروز نیز این فرصت تمدید شد.

وی در پاسخ به خبرنگار پانا درباره جشنواره «الف‌تا» گفت: استقبال از این جشنواره فوق‌العاده بود و امروز نیز اختتامیه آن است.

دریافت شهریه خلاف قانون است

وزیر آموزش و پرورش درباره دریافت شهریه توسط برخی از مدارس نیز گفت: این موضوع خلاف قانون است و به طور مشخص راهکار آن پیشنهاد شده است. هر کسی که موارد تخلف را گزارش کند تیم‌های نظارتی بررسی می‌کنند.

وی درباره رهاشدگی فضای مجازی نیز خاطرنشان کرد: متاسفانه در این زمینه کاری انجام نشده یا من بی‌اطلاع هستم اما حتما باید در این زمینه فکری کرد و اگر فعالیت‌های مجازی با آموزش رسمی تداخل دارد، باید نظم و انضباط پیدا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار