معاون مدیرکل آموزش و پرورش و رئیس کارگروه صندوق ذخیره فرهنگیان در استان ایلام:

توجه به برنامه‌های صندوق ذخیره فرهنگیان در اولویت آموزش و پرورش استان است

ایلام (پانا) - معاون مدیرکل آموزش و پرورش و رئیس کارگروه صندوق ذخیره فرهنگیان در استان ایلام عنوان کرد توجه به برنامه‌های صندوق ذخیره فرهنگیان در اولویت آموزش و پرورش استان است.

کد مطلب: ۱۳۸۶۴۵۸
لینک کوتاه کپی شد
توجه به برنامه‌های صندوق ذخیره فرهنگیان در اولویت آموزش و پرورش استان است

حمید عبدی، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام در این نشست ضمن تشکر از تشکیل به موقع و نظام‌مند جلسات کارگروه استانی، اقدامات انجام شده توسط همکاران و مجموعه نمایندگی استان در راستای پیگیری و اجرای برنامه های در دست اقدام صندوق ذخیره فرهنگیان را شایسته قدردانی دانست.

وی بر تعامل و هم افزایی بیشتر برای موفقیت در انجام وظایف و تحقق برنامه‌های پیش روی صندوق تاکید کرد و گفت: صندوق ذخیره در متن آموزش و پرورش است و مدیران سطوح مختلف ستادی و اجرایی سطح استان و ادارات تابعه، فعالانه برنامه های ابلاغی صندوق ذخیره فرهنگیان را در اولویت امور جاری خود قرار داده اند.

معاون مدیرکل و رئیس کارگروه استان ایلام در ادامه به تشریح جایگاه کنونی صندوق ذخیره در سطح استان و موفقیت‌های موسسه در کلان کشور پرداخت و خطاب به اعضای کارگروه اظهار کرد: افزایش حق عضویت اعضا تا ۵ درصد، جذب افراد غیرعضو و جلوگیری از انصراف احتمالی در اولویت پیگیری‌ها قرار گیرد و از هیچ تلاشی در این حوزه نیز دریغ نشود.

گفتنی است در ادامه نشست جبار قباد بیگی، مسئول نمایندگی صندوق ذخیره فرهنگیان در استان ایلام به تشریح برنامه‌های در دست اقدام این نمایندگی پرداخت و گفت: عزم و اراده خوبی در همکاران و مجموعه کارگزاران آموزش و پرورش استان جهت تقویت برنامه‌های صندوق به وجود آمده و این رویکرد امیدبخش نیز زمینه ساز توفیقات صندوق در اجرای مطلوب ماموریت‌های محوله خواهد بود.

وی به اعتمادسازی و هدف گذاری تحقق برنامه‌ها به ویژه تدوین برنامه عملیاتی با برش استانی به عنوان راهبرد و نقشه راه اجرای برنامه‌ها اشاره کرد و افزود: همکاران گرامی عضو صندوق ذخیره که دارای سهم الشرکه یک درصد هستند در اولین فرصت با افزایش به ۳، ۴ و ۵ درصد از مزایا و منافع بیشتری در صندوق بهره‌مند می شوند.

قباد بیگی خاطرنشان کرد: موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان هم اکنون با مدیریت دقیق دارایی‌ها و تحول در نظام مالی از ضریب نفوذ بیشتری در کشور برخوردار است و این رویکرد تحولی قابل قیاس با گذشته نیست.

قابل ذکر است در آغاز این نشست حاضرین در جلسه ضمن تاکید بر اهمیت ارائه خدمات رفاهی حین خدمت توسط شرکت لیزینگ فرهنگیان، ارائه تسهیلات توسط بانک سرمایه، و لزوم ارتقای سطح این خدمات و طرح های رفاهی پیشنهادات خود را مطرح کردند.

جلسه کارگروه استانی صندوق ذخیره فرهنگیان به ریاست معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش این استان و با شرکت سایر اعضا صبح امروز برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار