شعار مسابقات ورزشی فرهنگیان سراسر کشور، معلم ورزشکار، معلم امیدآفرین، مدرسه با نشاط

مشهد (پانا) - مسابقات ورزشی فرهنگیان سراسر کشور با شعار« معلم ورزشکار، معلم امیدآفرین، مدرسه بانشاط» در سه رشته تنیس روی میز، بدمینتون و بسکتبال مردان در مشهد آغاز شد.

کد مطلب: ۱۳۸۶۰۵۸
لینک کوتاه کپی شد
شعار مسابقات ورزشی فرهنگیان سراسر کشور، معلم ورزشکار، معلم امیدآفرین، مدرسه با نشاط

مسابقات ورزشی فرهنگیان سراسر کشور که میزبانی آن را در رشته های متفاوت شهرهای مختلفی بر عهده دارند، در سه رشته تنیس روی میز، بدمینتون و بسکتبال مردان؛ میهمان شهر مشهد شده است.

آموزش و پرورش مشهد مقدس با میزبانی از ۶۰۰ فرهنگی داور و ورزشکار در رشته های مربوط به مردان از تاریخ ۱۸تیر لغایت ۲۱تیر میزبان مسابقات بسکتبال و تنیس روی میز خواهد بود و پس از آن از مورخ ۲۲ الی ۲۶ تیرماه میزبانی مسابقات بدمینتون را برعهده خواهد داشت.

شایان ذکر است همراه با مسابقات ورزشی، مسابقاتی فرهنگی نیز انجام می شود که در پایان این اردوی ورزشی به تیم های برتر در این حوزه «کاپ اخلاق» تعلق خواهد گرفت.

همراه با برگزاری مسابقات، برنامه های فرهنگی نیز از قبیل، زیارت حرم مطهر رضوی، برگزاری جنگ شادی و بازار گردی نیز انجام خواهد گرفت که به جذابیت این اردوی ورزشی برای فرهنگیان اضافه خواهد کرد.

در پایان قابل ذکر است با وجود تمهیدات انجام گرفته، جهت اسکان فرهنگیان در هتلی پنج ستاره و شرایط مناسب، اختلالاتی موجب ناکافی بودن محل اسکان شد که با پیگیری های لازم از طرف معاون تربیت بدنی و سلامت استان خراسان رضوی، قرار به هماهنگ کردن هتلی دیگر جهت اقامت راحت تر فرهنگیان در شب های دیگر شد.

دانش آموز خبرنگار: امیرعلی مقدم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار