رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا هتک حرمت به قرآن را محکوم کرد

تهران (پانا) - رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در محکومیت اقدام موهن هتک حرمت به قرآن کریم بیانیه‌ای صادر کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۳۹۶۹
لینک کوتاه کپی شد
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا هتک حرمت به قرآن را محکوم کرد

متن بیانیه به این شرح است:

وَلَقَدِ اسْتُهْزِئَ بِرُسُلٍ مِنْ قَبْلِکَ فَأَمْلَیْتُ لِلَّذِینَ کَفَرُوا ثُمَّ أَخَذْتُهُمْ ۖ فَکَیْفَ کَانَ عِقَابِ (رعد ۳۲)

با کمال تاسف بار دیگر جهان در قرن به اصطلاح آزادی شاهد رفتار سخیف، خیانت‌آمیز و دور از انسانیت سرویس‌های جاسوسی غرب با حمایت دولت سوئد شد. فاجعه‌ای که بستر و شرایط لازم برای هتک حرمت به ساحت مقدس قران کریم، پیامبر اکرم(صلی الله علیه وآله)، و مقدسات امت اسلامی را فراهم ساخت.

اگر در توهین‌ها و هتک حرمت‌های سنوات گذشته به ساحت مقدس قرآن و پیامبر عظیم الشان اسلام آحاد حکام کشورهای اسلامی و بویژه سازمان کنفرانس اسلامی همراه با امت اسلام با قدرت جلوی این اقدامات شکست خورده می ایستاد؛ در ایام حجّ که دل های قریب به 2 میلیارد مسلمان متوجه خانه خدا و بیت الله الحرام است جهان اسلام شاهد جری شدن و آتش زدن کتاب الله نمی گشت.

تکرار این حرکات قبیح و اهانت سازمان یافته به ساحت قرآن کریم با پشتیبانی امپراتوری رسانه غرب و در ادامه جنگ ترکیبی دشمن و با مجوز رسمی و پشتیبانی دولت سوئد، که جهت القاء و تقابل بین ادیان الهی ارزیابی می‌شود، به مصداق آیه شریفه «یریدون لیطفئوا نور الله بافواههم و الله متم نوره و لو کره الکافرون» نشان از اوج استیصال و سرافکندگی غرب و تفکر معنویت ستیز ایشان و مقابله با فرهنگ ناب اسلامی و بیانگر درماندگی غرب در مواجهه با منطق مستحکم و استدلال قوی و ترس و وحشت نظام سلطه از برآوردهایش درخصوص موج گسترده گرایش به اسلام ناب محمدی(صلی الله علیه وآله)، در دنیا علی الخصوص کشورهای اروپایی است.

این نوع برخورد گزینشی غرب با اسلام و با حقایق در نگاه آنان به هلوکاست بر آحاد آزاداندیشان جهان مانند صبح صادق مشخص است. و نوید ظهور آخرین ذخیره الهی را در دل آزادگان جهان روشن نموده است.

نیروهای مسلح مکتبی جمهوری اسلامی ایران به همراه نیروهای مسلح تمام کشورهای مسلمان و آحاد مردم آزاداندیش جهان این اقدام ننگین را محکوم نموده و از علما و اندیشمندان همه ادیان الهی می‌خواهد در یک حرکت خداپسندانه این رفتار زشت را که ناشی از تحرکات جریان‌های صهیونیستی و محصول نحله‌های منحرف، جهت ایجاد اختلاف بین ادیان الهی و ایجاد جنگ و درگیری بین کشورها است را محکوم کرده و از سران کشورهای اسلامی می‌خواهد، ضمن محکومیت شدید این اقدام مذبوحانه، با طرح شکایت در محافل بین المللی و سازمان ملل، دولت دین ستیز و معنویت ستیز سوئد را وادار به عذرخواهی کرده تا راه تکرار این حرکات ضد دین درسراسر دنیا برچیده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار