معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد:

ضرورت اطلاع‌رسانی به فرهنگیان برای استفاده از ظرفیت‌های صندوق ذخیره فرهنگیان

یاسوج (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد بر اطلاع‌رسانی به فرهنگیان برای استفاده از همه ظرفیت‌های قانونی صندوق ذخیره فرهنگیان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۳۹۰۲
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت اطلاع‌رسانی به فرهنگیان برای استفاده از ظرفیت‌های صندوق ذخیره فرهنگیان

اولین جلسه کارگروه استانی صندوق ذخیره فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور اعضا برگزار شد.

ایمان سبحان نژاد در این جلسه با تبریک دهه ولایت و امامت بر اجرای کامل اساسنامه و سیاست‌های ابلاغی صندوق ذخیره فرهنگیان در استان تاکید کرد و گفت: اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به فرهنگیان برای عضویت درصندوق ذخیره فرهنگیان انجام گیرد تا در پایان بازنشستگی از مزایای آن برخوردار شوند.

مدیر صندوق ذخیره فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه به تشریح فعالیت‌های صندوق پرداخت و گفت: ۱۲۶۳۷نفر در سطح استان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان هستند.

منوچهر بهمنی با بیان اینکه اعضای صندوق که سهم بیشتری پرداخت می کنند پس از بازنشستگی از خدمات و سود بیشتری برخوردار می شوند، گفت: خیلی از افرادی که عضو صندوق ذخیره فرهنگیان هستند سهم الشرکه آنان ۱.۲ است که لازم است اطلاع رسانی به شهرستانها و مناطق جهت افزایش تا ۵درصد صورت گیرد تا فرهنگیان در پایان بازنشستگی از مزایایی بهتری برخوردار شوند.

وی گفت: ۱۱۲۰ نفر که در مهرماه سال ۱۴۰۱بازنشسته شدند سود صندوق ذخیره سهم دولت بین ۲تا ۱۰میلیپون تومان بسته به سهم الشرکه آنان در هفته گذشته واریز شد.

بهمنی بر اطلاع رسانی به فرهنگیان برای استفاده از همه ظرفیت‌های قانونی صندوق ذخیره فرهنگیان در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد.

در این جلسه اعضای کارگروه پیرامون برنامه های صندوق ذخیره فرهنگیان، دیدگاه‌ها و نظرات خویش را بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار