کیمیا قارلقی*

هتاکی به قرآن، جنایتی نابخشودنی

پیامبر اکرم (ص) می‌فرماید: «دنیا سرای تلاش و سپری شدن است، پس، هر گاه فتنه‌ها همچون پاره‌های شب تار شما را فرا گرفت به قرآن روی آورید که آن شفیعی است که شفاعتش پذیرفته است و شاکی و خصمی است که شکایتش قبول می‌شود.»

کد مطلب: ۱۳۸۳۴۷۷
لینک کوتاه کپی شد
هتاکی به قرآن، جنایتی نابخشودنی

هتاکی به قرآن کریم در ایام برگزاری حج و برپایی مراسم عید قربان مسلمانان نه تنها اهانت به تمام انسان‌های مسلمان، بلکه ایجاد تفرقه و نفرت و توهین به همه مقدسات بوده است و جنایاتی نابخشودنی از سوی دولت سوئد است.

«لَوْ أَنْزَلْنَا هَذَا الْقُرْآنَ عَلَى جَبَلٍ لَّرَأَيْتَهُ خَاشِعاً مُّتَصَدِّعاً مِّنْ خَشْيَةِ اللهِ؛ اگر نازل مى‌کردیم این قرآن را بر کوهى، همانا آن را خاشع و شکافته مى دیدى از خوف و ترس خداوند.»

عظمت و جلال قرآن به قدری وسیع است که زبان از بیان این عظمت قاصر است، یکی از بزرگترین عظمت های قرآن همین بس که ۱۴ قرن از نزول آن گذشته است، اما کوچک‌ترین خللی یه آن وارد نشده است. به طوریکه نه کلمه‌ای به آن اضافه و نه کلمه‌ای کم شده است؛ شیوایی بیان و زیبایی کلمات قرآن معجزه بزرگی است که هر کسی که به زبان عربی آشنا باشد به این معجزه قرآن اعتراف می‌کند و دل های آماده را به سوی خود جلب می‌کند.

خداوند در قرآن کریم می‌فرماید:« وَالَّذِینَ كَفَرُوا فَتَعْسًا لَهُمْ وَأَضَلَّ أَعْمَالَهُمْ ؛ و آنان که کافر شدند نابود و هلاک شوند و خدا اعمالشان را ضایع و باطل می‌سازد.»

خداوند در قرآن کریم وعده نابودی کافران را داده است، پس ای کافران هرچه شما بیشتر دست و پا بزنید بیشتر در مرداب گناه که خودتان برای خود ایجاد کرده‌اید غرق می‌شوید.

به عنوان جوان مسلمان خبرنگار، خطاب به دولت کشور سوئد می‌گویم هتک حرمت قرآن کریم از نظر تمام مسلمانان امری نابخشودنی است و نشان از حرص و کینه شما انسان‌های شیطان صفت دارد و یک حرکت ضد انسانی است. پس آماده پذیرش تمام تبعات آن باشید.

رفتار گستاخانه و شرم‌آور دولت سوئد و دیگر دولت هایی که قصد اهانت به بزرگترین منبع الهی را دارند نمی‌تواند سبب این شود که ذره‌ای عشق و علاقه مسلمانان نسبت به قرآن کریم کاسته شود؛ قرآن معجزه الهی است که هرکسی با آن آشنا شود دل‌های خود را به سوی قرآن سوق می‌دهد.

اگر ذره‌ای به معجزه بودن قرآن شک دارید تنها کافی است به تاریخ نگاه کنید و معجزه‌های قرآن کریم را با چشمان خود مشاهده کنید، حادثه تلخ اهانت به قرآن کریم ثابت کرد که وجود قرآن موجب ترس و نگرانی‌های تمام کافران است و روزبه‌روز کافران به وعده الهی که همان نابودی است نزدیک و نزدیک‌تر می‌شوند.

ما دانش‌آموزان خبرنگار و نوجوانان مسلمان ایرانی، ضمن اعلام انزجار از این اقدام رذیلانه و مذبوحانه، دولت سوئد را محکوم می‌کنیم و از تمام دولت‌های مسلمان خواستار مقابله با این اقدام ناپسند و نابخشودنی هستیم.

*دانش‌آموز خبرنگار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار