کارشناس مسئول تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش تبادکان:

تبادکان به لحاظ نیروی انسانی بسیار وسیع و نیازهای رفاهی آن بیشتر است

تبادکان (پانا) - کارشناس مسئول تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش تبادکان در خصوص اقدامات این حوزه عنوان کرد منطقه تبادکان به لحاظ نیروی انسانی بسیار وسیع، پهن پیکر و دارای پرسنل بالایی است

کد مطلب: ۱۳۸۳۲۰۵
لینک کوتاه کپی شد
تبادکان به لحاظ نیروی انسانی بسیار وسیع و نیازهای رفاهی آن بیشتر است

وحید نیکخواه بهرامی، کارشناس مسئول تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش تبادکان گفت: «تنوع کاری در منطقه تبادکان و تعاون بسیار بالا و گسترده است که شامل بیمه، رفاهی، گردشگری، تسهیلات و آیتم های متفاوت است.»

وی افزود: «اولین بحث در امور رفاهی، یکشنبه های دیدار است؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان در روزهای یکشنبه به منزل همکارانی که بیمار و یا از خانواده شهید هستند به همراه همکاران اداره آموزش و پرورش منطقه تبادکان عیادت می کنند و مشکلات آنها را بررسی و تا حد امکان، نسبت به حل مشکلات اقدام می‌کنند.»

نیکخواه ادامه داد: «در روز های دوشنبه، سه شنبه و پنجشنبه، به همکاران خدمات پزشکی رایگان ارائه می‌شود.»

وی تصریح کرد: «ما در دو مرحله مرغ و گوشت و برنج، ویژه بازنشستگان توزیع کرده ایم که انشاءالله این کار ادامه دار باشد. در بحث گردشگری هم از طریق کارگروه گردشگری استان، ۲ فضا پیش بینی شده که اطلاع رسانی می‌شود.»

وی در پایان گفت: «مبلغ وام سال گذشته 60 میلیون تومان بوده که امسال این مبلغ به 70 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است. از یکم تیرماه بیمه تکمیلی فرهنگیان تمدید شده است. انشاءالله با کمک یکدیگر و دست در دست هم، بتوانیم به جامعه فرهنگیان خدمت رسانی انجام دهیم.»

دانش آموز خبرنگار: عطیه سادات نوریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار