فرآیند بررسی اعتراض رتبه‌بندی آموزش و پرورش منطقه تبادکان آغاز شد

مشهد(پانا) - کارشناس مسئول امور اداری و تشکیلات تبادکان طی گزارشی در خصوص اقدامات این حوزه عنوان کرد در حال حاضر مهمترین اموراتی که دراین حوزه پیگیری می‌شود، شامل نقل و انتقالات، تغییر سِمَت، بازنشستگی و رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی است.

کد مطلب: ۱۳۸۲۴۰۴
لینک کوتاه کپی شد
فرآیند بررسی اعتراض رتبه‌بندی آموزش و پرورش منطقه تبادکان آغاز شد

حمید ذوالفقاری، کارشناس مسئول اداری و تشکیلات اداره آموزش و پرورش تبادکان در مصاحبه با پانا عنوان کرد: در خصوص نقل و انتقالات داخل استان، ثبت نام ها فقط از طریق درگاه سجفا انجام و در صورت تمدید اطلاع رسانی خواهد شد؛ مهلت ثبت نام انتقال برون استان تا ۶ تیر ماه بوده که تا ۱۰ تیر ماه تمدید شده است و جهت رفاه حال همکاران برای امور اداری امسال ارزشیابی، ضمن خدمت، مدرک تحصیلی و خدمت در روستا، برای ثبت نام به مدرک نیازی نیست.

وی در خصوص استمرار خدمت اظهار کرد: همکارانی که متقاضی استمرار خدمت یا متقاضی بازنشستگی هستند فقط تا ۱۲ تیرماه مهلت دارند و این مهلت به دلیل برنامه ریزی برای نیروی انسانی قابل تمدید نمی‌باشد چرا که باید برای نیروی انسانی برنامه ریزی شود.

ذوالفقاری تصریح کرد: سامانه ی تغییر سِمَت، هنوز فعال نشده است و در صورت فعال شدن سامانه، اطلاع رسانی خواهد شد همچنین از امروز فرآیند بررسی اعتراض رتبه بندی آغاز شده، و در ۴ کارگروه در سطح منطقه انجام می‌شود.

وی در پایان گفت: فرهنگیان باید با درک شرایط آموزش و پرورش منطقه تبادکان سعی کنند جهت رفع امور اداری خود مراجعه حضوری نکنند و از طریق پیام‌رسان های داخلی، شاد و آی گپ با ما در ارتباط باشند و ما این اطمینان را به همکاران می دهیم که در کمترین زمان ممکن به درخواست آنها رسیدگی شود.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه سادات نوریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار