بخشدار مرکزی شهرستان میاندورود:

مناطقی که ساخت و ساز غیر مجاز دارد رصد شود

میاندورود (پانا) - بخشدار مرکزی شهرستان میاندورود عنوان کرد پایش و رصد مناطقی که احتمال ساخت و ساز غیرمجاز در آن وجود دارد و همچنین نظارت مستمر برای مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز و آخرین وضعیت و راهکارهای پیشگیری و مقابله و برخورد قانونی با این موارد حتما به صورت جدی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

کد مطلب: ۱۳۸۲۳۱۹
لینک کوتاه کپی شد
مناطقی که ساخت و ساز غیر مجاز دارد رصد شود

بخشدار مرکزی شهرستان میاندورود در جمع خبرنگاران عنوان کرد: افزایش نظارت دقیق بر فعالیت‌ها در خارج از بافت روستاها با افزایش گشت زنی ها، دقت و سرعت عمل در ارائه گزارش تخلفات، پیگیری و به نتیجه رساندن گزارش‌ها و مستندسازی فعالیت‌های صورت گرفته از جمله اقداماتی است که باید مورد توجه قرار گیرد. در این راستا گشت ویژه نظارت و جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان بخش مرکزی با بهره گیری از همه ظرفیت های قانونی را در دستور کار دارد.

باقری ادامه داد: حفظ اراضی کشاورزی در راستای حفظ تولید و امنیت غذایی از موضوعات بسیار مهم و قابل توجه است و کلیه دهیاران همکاری لازم را در این خصوص با ادارات ذیربط داشته باشند.

وی گفت: قانون فصل الخطاب است و همه ما بعنوان مجریان قانون در اجرای آن با جدیت ورود می کنیم و با متخلفین برخورد قانونی لازم را خواهیم داشت.

این مقام مسئول اظهار کرد: باید جلوی ساخت و سازهای غیر مجاز را بگیریم، چرا که منجر به تغییر کاربری زمین های مرغوب کشاورزی خواهد شد و دهیاران در این زمینه هوشیار و فعال باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار