مدیر آموزش و پرورش شهرستان میاندورود:

آموزش و پرورش نباید تنها باشد

میاندورود (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان میاندورود با همراهی جمعی از فرهنگیان و دانش‌آموزان در نماز جمعه شهرستان میاندورود حضور یافت.

کد مطلب: ۱۳۶۹۱۵۷
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش نباید تنها باشد

حسینعلی علیجانی به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم، ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره شهدای فرهنگی و شهدای خانطومان شهرستان اظهار داشت: معلمان شهرستان میاندورود بیشتر از حد توانشان برای تعالی دانش آموزان این شهرستان تلاش کردند و زحمت کشیدند.

علیجانی اعلام کرد: طبق ارزیابی های صورت گرفته استانی، شهرستان میاندورود در تمامی عرصه ها به خصوص حوزه پرورشی و تربیتی از سایر شهرستان ها پیشی گرفته و رتبه ی اول استان را سه سال پیاپی کسب کرده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان میاندورود خاطرنشان کرد: امروز همه ما نسبت به گذشته باید هشیار تر باشیم، با برنامه تر و قوی تر عمل کنیم.

وی بیان کرد: وقتی دشمن تمام انرژی خود را برای دانش آموزان ما گذاشته و حملات دشمن به پشت دیوار مدارس ما رسیده، در واقع، شلمچه حیاط مدرسه ی ماست که بچه های 6 تا 18 ساله ما در پشت خاکریز دانش و فرهنگ مدافع توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان هستند، اینجاست که می‌گوییم آموزش و پرورش نباید تنها باشد.

متولی نظام تعلیم و تربیت شهرستان میاندورود خاطرنشان کرد: در جهانی که تعریف قدرت تغییر کرده و قدرت جهانی از آن کسی است که در علم سر آمد باشد، اگر کودکانمان خالی از تفکر و خلاقیت باشند فردا افسوس خواهیم خورد که چرا برنامه ریزی نکرده ایم.

حسینعلی علیجانی عنوان کرد: امروز باید آموزش و پرورش مورد توجه ترین، قوی ترین و سرمایه دار ترین وزارت ما باشد تا معلم ما دانش آموز شایسته و انسان عالی و متخصص و آگاه تحویل جامعه دهد.

وی افزود: باید بیدار باشیم تا مدارس ما و دانش آموزان ما دستخوش حملات دشمن نگردند.

عضو شورای اداری شهرستان میاندورود گفت : هر چه بیشتر به حوزه تعلیم و تربیت، این منبع عظیم نیروی انسانی توجه شود، کمتر به منابع زیر زمینی نفت و گاز نیاز خواهیم داشت، انشالله که نگاه مصرفی به آموزش و پرورش نداشته باشیم.

خبرنگار: امیرعلی عبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار