مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خبر داد:

اجرای طرح پایگاه‌های تابستانی درمدارس شاهد شهرستان‌های استان تهران

اسلامشهر(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان‌تهران از ثبت چهل مدرسه شاهد شهرستان‌های استان تهران در راستای اجرای طرح پایگاه‌های تابستانی، با ثبت‌نام دانش‌آموزان درسامانه نورینو خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۲۰۶۶
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح پایگاه‌های تابستانی درمدارس شاهد شهرستان‌های استان تهران

مسعود بهرامی، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان‌تهران در جلسه ستاد شاهد و امور ایثارگران مدیریت آموزش و پرورش اسلامشهر که در سالن جلسات این منطقه برگزار شد، در سخنانی با تسلیت ایام شهادت حضرت امام محمدباقر (ع) در سخنرانی اظهارکرد: طبق مصوبات جلسه استانی ستادشاهد برای بررسی موضوعات و مشکلات هر منطقه و به صورت دوره‌ای جلسات این ستاد در شهرستان‌های استان تهران برگزار خواهد شد و در این راستا اولین جلسه در شهرستان اسلامشهر تشکیل شد.

وی با اشاره دستور کار جلسه ستاد شاهد افزود: در این جلسه موضوعاتی از جمله، مسائل مالی مدارس شاهد، کیفیت‌بخشی به شرایط آموزشی و تربیتی دانش‌آموزان مشغول به تحصیل در مدارس شاهد، رسیدگی به وضعیت دانش‌‍آموزانی که در طرح پراکنده حضور دارند و شرایط ثبت‌نام دانش‌آموزان در سامانه مدارس شاهدمورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت که با مصوباتی نیز همراه بود.

بهرامی در رابطه با طرح پراکنده تصریح کرد: اجرای طرح پراکنده به این صورت است که خانواده معظم شهدا و ایثارگرانی که به دلایل مختلف از جمله دوری محل سکونت تا مدارس شاهد نمی‌توانند در این واحدهای آموزشی تحصیل کنند، در مدارس دیگر ثبت‌نام خواهند کرد و برای این دسته از دانش‌آموزان برنامه ویژه آموزشی و تربیتی خواهیم داشت.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران بیان کرد: همچنین امسال چهل مدرسه شاهد شهرستان‌های استان تهران در طرح پایگاه‌های تابستانی و همه دانش‌آموزان استان در سامانه نورینو ثبت نام می‌کنند و ثبت‌نام در مدارس شاهد از دوره‌های ابتدایی یا میان‌پایه می‌بایست در سامانه مدارس انجام شود که این مصوبه ستاد ملی شاهد است و بر اساس کسب امتیازات مختلف افراد می‌توانند در این مدارس ثبت نام کنند.

همچنین در این جلسه عباسعلی رضایی، مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان‌های استان تهران نیز از تعامل خوب با آموزش و پرورش خبر داد و تأکید کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران با برگزاری جلسات متعدد در راستای تسهیل‌گری و حل مشکلات فرزندان شاهد و ایثارگران عزیز در حال فعالیت است .

در بخش دیگری از جلسه شاهد و امور ایثارگران، اکبر قنبری، مدیر آموزش و پرورش اسلام‌شهر نیز در سخنانی خاطرنشان کرد: در شهرستان اسلامشهر ۲۱۳۹ دانش‌آموز از خانواده‌های معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان مشغول تحصیل هستند، که چهارده نفر از این تعداد فرزندان شهید می‌باشند؛ شهرستان اسلامشهر شش مدرسه شاهد و دو مدرسه ایثارگران دارد و دانش‌آموزان مدارس شاهد در رشته‌های علمی ورزشی قرآنی فرهنگی افتخارات خوب کسب کردند؛ همچنین تخریب و بازسازی مدرسه شاهد ۱۷ شهریور که از مصوبات سفر رییس جمهور بود نیز در دسامبر اجرا است.

شایان ذکر است، در جلسه ستاد شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش اسلامشهر، معاونین پرورشی و فرهنگی، آموزش ابتدایی، کارشناسان شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش و بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان‌های استان تهران، شورای معاونین آموزش و پرورش اسلامشهر و سایر مسئولیان نیز حضور داشتند.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار