کارگروه جهاد آموزشی و عمرانی بسیج فرهنگیان در میانه کلید خورد

میانه (پانا) - کارگروه جهادی بسیج فرهنگیان میانه با حضور معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میانه، مدیر کانون بسیج فرهنگیان و فرهنگیان بسیجی عضو گروه های جهادی کلید خورد.

کد مطلب: ۱۳۸۰۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد
کارگروه جهاد آموزشی و عمرانی بسیج فرهنگیان در میانه کلید خورد

رحیم احمدی، مدیر آموزش و پرورش میانه ضمن قدردانی از حرکت ارزشمند بسیج فرهنگیان در اجرای طرح های جهادی که در پیشبرد اهداف آموزشی مدارس تاثیر مستقیم دارد، گفت: آمادگی داوطلبانه و بدون چشمداشت و به خاطر رضای خداوند همکاران فرهنگی در گروه های جهادی ستودنی است.

️وی همکاران فرهنگی که در این راه گام برداشته اند را الگویی برای معرفی به جامعه دانست و با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم‌ افزود: آموزش و پرورش منطقه همگام با بسیج از هیچ کمکی در این راه ارزشمند دریغ نخواهد کرد.

مجتبی عراقلویی، مدیر کانون بسیج فرهنگیان گروه های جهادی را در راستای اهداف عدالت آموزشی عنوان کرد و افزود: با برنامه ریزی و حضور داوطلبانه فرهنگیان بسیجی کارگروه جهادی منطقه در تابستان امسال در حوزه های آموزشی، فرهنگی، ورزشی و عمرانی در مدارس محروم منطقه فعالیت خواهد کرد.

️وی برگزاری کلاسهای کنکور ، رفع اشکال دروس ، تعمیرات جزیی و نقاشی مدارس مناطق محروم، برگزاری کلاسهای غنی سازی اوقات فراغت را جزئی از فعالیت ها عنوان کرد.

️اعطای احکام فرهنگیان عضو گروه های جهادی پایان بخش این جلسه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار