رییس سازمان دانش‌آموزی آذربایجان‌غربی:

۶۰۵ گروه جهادی دانش‌آموزی در تابستان آماده فعالیت در سطح مدارس هستند

ارومیه (پانا) - رییس سازمان دانش‌آموزی و دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر استان آذربایجان‌غربی اعلام کرد ۶۰۵ گروه جهادی دانش‌آموزی از ۴۶۰ مدرسه استان آماده فعالیت در سطح مدارس در ایام تابستان هستند.

کد مطلب: ۱۳۸۰۶۲۰
لینک کوتاه کپی شد
۶۰۵ گروه جهادی دانش‌آموزی  در تابستان آماده فعالیت در سطح مدارس هستند

حسین عباس زاده در جلسه طرح توسعه و تحول اجتماع محور ۲۰۲۰ محله کم برخوردار استان در ارومیه با اشاره به طرح‌های تابستانی قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر استان بیان کرد: در راستای فعالیت‌های این قرارگاه در قالب طرح شهید عجمیان اولین اقدام با شاداب سازی مدارس در ۲۲ مدرسه و ۱۰ منطقه محروم آغاز شد.

وی اظهار کرد: ۱۴ تن رنگ در این راستا تهیه شده و اقدامات لازم با حمایت مدیرکل و همکاری بسیج دانش آموزی، بسیج فرهنگیان و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در دست اجراست.

به گفته عباس زاده، سایر دانش آموزان علاقمند به شرکت در اردوهای جهادی نیز اعلام آمادگی کرده‌اند که ظرفیت خوبی است.

وی با بیان اینکه پویش‌هایی در این زمینه راه اندازی می‌شود تا مشارکت بیشتر دانش آموزان و شهروندان جذب شود، ادامه داد: مقرر شده هر اقدام حمایتی از دانش آموزان و مناطق محروم آموزشی صورت گیرد و امکانات لازم توسط کارگروه های قرارگاه جهادی توزیع شود.

دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر استان آذربایجان غربی اضافه کرد: قرارگاه جهادی در راستای خدمت به مناطق محروم و کم برخوردار در حاشیه شهرها ایجاد شده‌ و تمامی آموزش و پرورش از این ظرفیت عظیم باید استفاده کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار