مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی:

5 هزار معلم برای شرکت در طرح توانمندسازی معلمان ثبت‌نام کردند

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی با اشاره به نحوه توانمندسازی معلمان ارومیه و مناطق تابعه در ایام تابستان گفت فراخوان این دوره در راستای جهاد تبیین منتشر شد و مجوز دوره‌ای ۲۸ ساعته برای معلمان اخذ شده‌ است.

کد مطلب: ۱۳۸۰۲۵۰
لینک کوتاه کپی شد
5 هزار معلم برای شرکت در طرح توانمندسازی معلمان ثبت‌نام کردند

علی مطهری در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با بیان اینکه ۱۱ هزار نفر فرهنگی در شهرستان ارومیه و مناطق چهارگانه آن اشتغال دارند، افزود: این دوره تحت سه عنوان تربیت دینی و سیاسی و پاسخ به شبهات برنامه‌ریزی شده‌ است.

مطهری تاکید کرد: 5 هزار معلم برای شرکت در طرح توانمندسازی معلمان ثبت نام کردند و این دوره از چهارم تیرماه به مدت سه روز در محل مصلی ارومیه به اجرا در می‌آید.

وی اعلام کرد: در قالب اجرای طرح شهید محمودوند جذب، آموزش، نگهداشت و افزایش پوشش تحصیلی تارکان تحصیل و بازماندگان را خواهیم داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان درباره مصوبات شورای آموزش و پرورش استان گفت: مصوبه اول شورای آموزش و پرورش در راستای اجرای طرح شهید محمودوند با موضوع جذب، نگهداشت و افزایش پوشش تحصیلی تارکان تحصیلی و بازماندگان از تحصیل در دوره ابتدایی و متوسطه بود که طی شناسایی نحوه همکاریِ سایر ارگان‌ها بررسی شد.

علی مطهری اضافه کرد: مصوبه دوم شورای آموزش و پرورش در رابطه با این موضوع بود که اداره کل آموزش و پرورش استان میزبان برگزاری مسابقات سراسری والیبال کشور در بخش آقایان خواهد بود که دستورات لازم جهت هماهنگی های لازم توسط استاندار آذربایجان غربی صادر شد.

وی ادامه داد: مصوبه سوم در رابطه با غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در ایام تابستان بود که با همکاری گروه های جهادی، ارگان های گوناگون و خود آموزش و پرورش انجام می شود.

مطهری گفت: مصوبه بعدی جهت توانمندسازی بیش از ۵ هزار نفر از فرهنگیان نواحی و مناطق تابعه درراستای جهاد تبیین بود که با عنایت مقام عالی استان و امام جمعه شهرستان ارومیه در محل مصلای ارومیه برگزار خواهد شد.

جلسه شورای آموزش و پرورش آذر بایجان غربی با حضور استاندار آذربایجان غربی، معاونان اداره کل مدیران کل عضو شورا، اعضای بسیج فرهنگیان، سازمان دانش آموزی،فرماندار ارومیه ،مدیر کل آموزش و پرورش استان،مدیران نواحی یک و دو ارومیه و سایر مسئولان استانی و شهرستانی در سالن شهید سلیمانی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار