منادی سفیدان با اشاره به نشست مشترک با وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان سنجش خبر داد:

رفع نگرانی‌‎ها درباره امنیت آزمون‌‎های نهایی مدارس

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری با اشاره به نشست مشترک با وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان سنجش، اعلام کرد، بر اساس گزارش‌ها و مستندات ارائه شده در این نشست، بسیاری از نگرانی‌‎های اعضای کمیسیون در خصوص امنیت آزمون و وجود تقلب در امتحانات نهایی برطرف شد.

کد مطلب: ۱۳۷۸۶۷۰
لینک کوتاه کپی شد
رفع نگرانی‌‎ها درباره امنیت آزمون‌‎های نهایی مدارس

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، علیرضا منادی سفیدان در تشریح نشست امروز (دوشنبه ۲۲ خرداد) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس که با حضور وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان آموزش سنجش برگزار شد، عنوان کرد: با توجه به نگرانی‌هایی که در افکار عمومی پیرامون امنیت آزمون و وجود تقلب در آزمون‌های نهایی آموزش و پرورش وجود دارد، این نشست برگزار شد.

نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی افزود: بر اساس گزارش‌ها و مستندات ارائه شده در نشست امروز، بسیاری از نگرانی‌‎های اعضای کمیسیون در خصوص امنیت آزمون و وجود تقلب در امتحانات نهایی برطرف شد.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تصریح کرد: اگر برخی زیرساخت‌ها در این خصوص نیز ضعف دارد باید در آینده نزدیک برطرف شود تا به امنیت آزمون افزوده و به اعتلای علم و آموزش در کشور بیانجامد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار