مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی:

مصرف بهینه برق در مدارس و ادارات آموزش و پرورش نیازمند توجه ویژه‌ای است

ارومیه (پانا) -– مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت مصرف بهینه انرژی برق در مدارس و ادارات آموزش و پرورش یکی از موضوعات مهم در این ایام بوده که نیازمند توجه ویژه است.

کد مطلب: ۱۳۷۸۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد
مصرف بهینه برق در مدارس و ادارات آموزش و پرورش نیازمند توجه ویژه‌ای است

علی مطهری در دیدار با مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان غربی استان گفت: حدود ۶۸۶ هزار دانش آموز و ۴۱ هزار همکار فرهنگی داریم که اگر اولیا را به این گروه ملحق کنیم بیش از ۲ میلیون نفر جامعه هدف آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان نقش مهمی در فرهنگ‌سازی برای مصرف بهینه دارند بیان کرد: مصرف بهینه نیازمند فرهنگ‌سازی در بین آینده سازان کشور است و صرفه جویی با مصرف بهینه میسر است.

طاهر کیامهر مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان غربی در این دیدار افزود: با آموزش و پرورش در راستای مدیریت بهینه مصرف همکاری و تعامل مطلوبی وجود دارد.

وی با بیان اینکه تولید و مصرف انرژی موضوعی زیست محیطی و نیازمند فرهنگ سازی است، بیان کرد: جامعه هدف آموزش و پرورش شامل جمعیت ۹۰ درصدی استان است و این موضوع بر همکاری و تعامل بیشتر بین این دو نهاد می‌افزاید.

وی ادامه داد: برای نظم بخشی و تسریع در انجام فعالیت‌ها و همکاری‌های متقابل تفاهم نامه ای در این راستا تنطیم شده است و هر هزینه ای داشته باشد شرکت توزیع برق استان متقبل خواهد شد.

گفتنی است در پایان این دیدار اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی و شرکت توزیع برق استان با عقد تفاهم نامه در زمینه مصرف بهینه برق در مدارس و خانواده ها همکاری می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار