معاون آموزش ابتدایی اداره کل شهرستان های استان تهران خبر داد:

برگزاری همایش‌های معماران خشت اول، با رویکرد توجه به جایگاه آموزگار پایه اول

ملارد (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان‌تهران، در شهرستان ملارد، رویکرد برگزاری همایش‌های معماران خشت اول در مناطق شهرستان‌های استان‌تهران را بر اساس توجه به سه اصل مهم جایگاه رفیع آموزگار پایه اول، توجه به سازمان‌دهی نیروهای کم تجربه و به اشتراک گذاشتن تجربیات برتر آموزگاران پایه اول ابتدایی خواند.

کد مطلب: ۱۳۷۷۶۶۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش‌های معماران خشت اول، با رویکرد توجه به جایگاه آموزگار پایه اول

محمدعلی زنجانی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان‌تهران در همایش معماران خشت اول در ملارد عنوان کرد: رویکرد برگزاری همایش های معماران خشت اول با توجه به سه اصل مهم جایگاه رفیع آموزگار پایه اول، توجه به سازمان دهی نیروهای کم تجربه، به اشتراک گذاشتن تجربیات برتر آموزگاران پایه اول ابتدایی است.

وی ادامه داد: این رویکرد آموزشی به‌صورت گسترده‌ای در تمامی مناطق شهرستان های استان تهران برگزار میگردد و امید است با تلاش بسیار و اجرایی شدن کامل این طرح به اهداف مدنظر در این رویکرد برسیم.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل شهرستان‌های استان‌تهران بیان کرد: نقش آموزگاران پایه اول دبستان نقشی موثر و کلیدی در روند آموزش دانش آموزان این سرزمین است و تلاش های این معلمان بر کسی پوشیده نیست و مطمئنا تلاش های این خشت گذاران علم، دانش و زندگی در ذهن تمامی افراد ماندگار است.

سعید تیموری‌راد مدیر آموزش و پرورش ملارد نیز در همایش معماران خشت اول به ایراد سخنرانی پرداخت، همچنین ایجاد و تقویت روحیه ایمان و خود باوری را از امور مهم در بین دانش آموزان و معلمان دانست.

گفتنی است همایش معماران خشت اول ملارد با اجرای برنامه های شاد و متنوع، پذیرایی ،حضور ۲۷۶ معلم پایه اول و تقدیر از تمامی معلمان و آموزگاران پایه اول ابتدایی شهرستان ملارد با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در اردوگاه شهید منتظری شهریار برگزار شد.

خبرنگار: زهرا عین آبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار