تونل زمان؛ ۶ آذر ۱۳۹۰

فردوسی‌پور: فدراسیون فوتبال با سندسازی دو سهمیه گرفت

تهران (پانا) - مجری سابق برنامه ۹۰ اعتقاد داشت فدراسیون فقط ظاهر قضیه را درست کرده و هیچ چیز فدراسیون فوتبال سر جای خودش نیست.

کد مطلب: ۱۳۷۷۱۷۸
لینک کوتاه کپی شد
فردوسی‌پور: فدراسیون فوتبال با سندسازی دو سهمیه گرفت

به گزارش خبرورزشی، چند سال قبل در سال ۱۳۹۰ خیلی از کارشناسان در خصوص کسر تعداد سهمیه باشگاهی فوتبال ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از فدراسیون فوتبال کشورمان انتقاد کردند. البته فشار انتقادات به اندازه‌ای افزایش یافت که مدیران فدراسیون فوتبال برای رهایی از این معضل تصمیم گرفتند با پیش کشیدن مشکلات ساختاری باشگاه‌ها برای خود شریک تراشی کنند تا به تنهایی در برابر منتقدان قرار نگیرند اما این تلاش پایان شیرینی برای مدیران فدراسیون فوتبال نداشت چون طیف منتقدان فوتبال ایران با آشکار ساختن این حرکت مانع فرافکنی مسئولان فدراسیون فوتبال شدند.

در همین راستا انتقادات زیادی به نحوه عملکرد مدیران فدراسیون فوتبال صورت گرفت به گونه‌ای که در آخرین نشست شورای راهبردی ورزش صدا و سیما که در ساختمان شیشه ای صدا و سیما برگزار شد، جدل تندی میان نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال و تهیه کننده برنامه ۹۰ که در این جلسه حضور داشته صورت گرفت.

گفته می‌شود عادل فردوسی پور تهیه کننده و مجری برنامه ۹۰ در این نشست انتقادات زیادی را از مدیران فدراسیون فوتبال انجام می‌دهد به گونه ای که سایر اعضا با فردوسی پور همراه می‌شوند و از عملکرد فدراسیون فوتبال انتقاد می‌کنند.

عادل فردوسی پور در این جلسه که بزرگان ورزش حضور داشتند به مهدی تاج اعلام کرد: فدراسیون فقط ظاهر قضیه را درست کرده و هیچ چیز فدراسیون فوتبال سر جای خودش نیست. در بخش دیگری از صحبت‌هایش تاکید داشت: همین دو سهمیه را هم با سندسازی گرفتید وگرنه ما اصلاً به زور می‌توانستیم یک نماینده در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار