مدیر آموزش و پرورش ملارد خبر داد:

درخشش آموزش و پرورش ملارد در افزایش سهم توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارتی

ملارد(پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد از کسب رتبه برتر آموزش و پرورش این منطقه در سطح شهرستان‌های استان ‌تهران در محور افزایش سهم توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارتی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۶۹۰۰
لینک کوتاه کپی شد
درخشش آموزش و پرورش ملارد در افزایش سهم توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارتی

سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش و پرورش ملارد از کسب رتبه برتر استان در افزایش سهم توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارتی در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ توسط آموزش و پرورش شهرستان ملارد خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده موفق به رشد ۹ درصدی توسعه متوازن رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش و هدایت دانش‌آموزان به سمت این رشته‌‎ها در راستای تقویت مهارت‌های شغلی شدیم.

وی با اشاره به اهمیت ویژه توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش در سند تحول بنیادین افزود: در حال حاضر یک هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز در رشته‌های فنی و حرفه‌ای و ۲ هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز در رشته‌های کاردانش این شهرستان مشغول به تحصیل هستند.

تیموری‌راد با بیان این موضوع که ۳۱ درصد رشته‌های مقطع تحصیلی متوسطه دوم اختصاص به رشته‌های مهارتی دارد، ادامه داد: در تلاش هستیم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، برای سال آینده ۸ درصد افزایش نسبت به امسال داشته باشیم.

شایان ذکر است رشد و توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارتی در شهرستان ملارد منجر به اهدا تقدیرنامه وزارتی و کسب رتبه برتر برای اداره آموزش و پرورش این شهرستان شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار