رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر:

بیشترین ویزیت حجاج به علت سرماخوردگی، کنترل فشار خون و دیابت بوده است

۵ مرکز درمانی در مدینه وجود دارد

تهران (پانا) - رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با تأکید بر اینکه تاکنون مشکل خاصی برای حجاج وجود نداشته است، گفت بیشترین ویزیت صورت گرفته به علت سرماخوردگی، بدن درد، دردهای عضلانی، کنترل فشار خون و دیابت بوده است.

کد مطلب: ۱۳۷۶۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد
بیشترین ویزیت حجاج به علت سرماخوردگی، کنترل فشار خون و دیابت بوده است

سیدعلی مرعشی در این باره بیان کرد: بیشترین ویزیت صورت گرفته به علت سرماخوردگی، بدن درد، دردهای عضلانی، کنترل فشار خون و دیابت بوده است. همچنین چند مورد بستری صورت گرفته که مشکل حادی نبوده است.

به گفته وی، شرایط مناسبی به لحاظ ارائه خدمات درمانی و بهداشتی وجود دارد و در حال حاضر نیز ۲۰۰ نفر از ۴۲۰ نیروی کادر درمان وارد عربستان شده‌اند و الباقی نیز در روزهای آتی و همزمان با افزایش حضور زائران در مکه و مدینه، به نیروها ملحق می شوند.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر عنوان کرد: ۵ مرکز درمانی در مدینه وجود دارد که شامل سه مطب ۸ساعته، یک مطب ۲۴ساعته و یک مرکز تحت نظر بستری می باشد.

بر اساس گزارش مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر، وی گفت: در مکه نیز یک بیمارستان و یک مرکز درمانی ۲۴ساعته راه اندازی شده است. ضمن اینکه در مراکزی که زائران حضور دارند نیز مطب درمانی و خدمات رسانی وجود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار