پیام تشکر وزیر آموزش و پرورش از رئیس، هیات رئیسه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش طی پیامی از رئیس مجلس شورای اسلامی، اعضای هیات رئیسه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۶۰۹۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام تشکر وزیر آموزش و پرورش از رئیس، هیات رئیسه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، متن پیام رضامراد صحرایی به شرح زیر است:

باسمه تعالی

محضر مبارک ریاست محترم مجلس شورای اسلامی، اعضای محترم هیات رئیسه و نمایندگان محترم ملت شریف ایران

درود و سلام به شما دیدگان بیدار مردم عزیز ایران اسلامی که ضمن انجام وظیفه با اهتمام مستمر، تعامل و بررسی برنامه‌های ارایه شده برای حرکت در مسیر تحولی آموزش و پرورش گام برداشتند و با اعطای رای اعتماد، بارسنگین مدیریت تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم را بر دوش اینجانب قرار دادند.

برخود فرض می‌دانم مراتب سپاسگزاری و قدردانی خود را خدمت شما ابراز دارم و در برابر حمایت‌های بزرگوارانه شما خادمان بیدار ملت سر تعظیم فرود آورم.

بی‌گمان توفیق در چنین تکلیف خطیری تنها با عنایت حضرت حق جل ثنائه، در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) و همراهی و همدلی صمیمانه جامعه بزرگ و تاثیرگذار فرهنگیان عزیز در امر مقدس تعلیم تربیت میسر خواهد شد.

زمان آن فرا رسیده است با اتخاذ سیاست‌های مناسب در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، گام‌های موثر و بلندی با همت و همدلی همه دغدغه‌مندان این حوزه برداریم؛ دست همکاری و مساعدت به سوی همه عالمان و دست اندرکاران دراز می‌کنم و بااتکال به پرتو الطاف الهی مصمم به گام برداشتن در این مسیریم.

در پایان ضمن ادای احترام به روح بلند امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی برای خدمت و ادای تکلیف صادقانه از ایشان استمرار و یاری می‌طلبم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار