در گفت‌وگو با پانا:

علیرضا محمد: پرسپولیس دربی حذفی را هم می برد

استقلالی‌ها بهانه‌جویی می‌کنند تا داور را تحت تاثیر قرار دهند/پرسپولیس با گل‌های ولسیانی و ترابی پیروز می‌شود

تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس معتقد است سرخپوشان شرایط روحی روانی بهتری نسبت به رقیب خود در دربی حذفی داشته و شانس بیشتری برای برنده شدن دارند.

کد مطلب: ۱۳۷۵۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد
علیرضا محمد: پرسپولیس دربی حذفی را هم می برد

علیرضا محمد در گفتگو با پانا، با اشاره به دربی حذفی اظهار داشت: «بازی سختی در پیش است. هر دو تیم شرایط خیلی خوبی دارند و هفته‌های آخر توانستند نتایج خوبی بگیرند. خط حمله دو تیم راه گلزنی را خوب بلدند و زهردار هستند. معتقدم این بازی اما دو تیم محتاطانه کار خواهند کرد. می‌دانند که اگر بی‌محابا حمله کنند، به دردسر می‌افتند. به همین دلیل سعی می‌کنند حتی اگر شده بازی به پنالتی برود اما ریسک نکنند.»

وی افزود: «فوق‌العاده ازلحاظ روانی بازی دشواری است. البته پرسپولیس چون لیگ را گرفته، کمی راحت‌تر فوتبال بازی می‌کند اما استقلال برای گرفتن جام هیچ راهی جز شکست پرسپولیس ندارد. بازیکنان ما این دربی را آسان نمی‌گیرند و اتفاقاً انگیزه زیادی دارند تا بتوانند دومین جام فصل خود را دشت کنند. هر تیمی بتواند برنده شود با یک تیر دو نشان می‌زند. هم جام می‌گیرد و هم رقیبش را شکست می‌دهد. فکر نکنید پرسپولیسی‌ها انگیزه ندارند. آن‌ها تلاش می‌کنند که خودشان را بار دیگر ثابت کنند تا همه بدانند حرف‌هایی که پست سرشان می‌زنند، بیهوده است.»

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: «همیشه تیمی که جام می‌گیرد، تلاش زیادی انجام می‌دهد. پرسپولیس هم سالهاست نشان داده که تیمی قدرتمند و ساختارمند است. این تیم تا لحظه آخر جنگید و مزد تلاشش را گرفت. حالا اینکه عده‌ای تبریک نمی‌گویند از ضعفشان است. آن‌ها شخصیت خودشان را نشان می‌دهند. تیمی که به رقیبش احترام بگذارد، بزرگی و منش پهلوانی‌اش را نمایش می‌دهد. پرسپولیسی‌ها بزرگی‌شان را ثابت کردند و قهرمانی سوپر جام را به رقیب تبریک گفتند. البته ما نیازی به تبریک کسی نداریم. همه می‌دانند که شایسته قهرمانی بودیم و باقدرت هم به این مهم رسیدیم.»

علیرضا محمد گفت: «من دربی را نمی‌توانم واقعاً پیش‌بینی کنم. بازی سختی است. خودم فکر می‌کنم کار در ۹۰ دقیقه تمام شود و پرسپولیس با گل‌های ترابی و ولسیانی استقلال را شکست دهد. اما ازنظر منطق و فینال حذفی که یک جام هم‌پشت آن است، شاید مربیان هر دو تیم راضی باشند تا کار به پنالتی کشیده شود. شکست در پنالتی کمی زهر و تلخی باخت را می‌گیرد و راحت‌تر کنار می‌آیند. بااین‌حال شانس پرسپولیس بیش از حریف است. ما می‌توانیم با بردن دربی دبل کنیم.»

وی تأکید کرد: «داور دربی کار سختی دارد. استقلالی‌ها در طول هفته با بهانه‌جویی‌ها و جاروجنجالی سعی کردند تا روی داور تأثیر بگذارند. این حربه‌ها کهنه‌شده است و نباید کمیته داوران زیر بار حرف آن‌ها می‌رفت. امیدوارم داوران در حین بازی تخت تأثیر جوسازی نیمکت آن‌ها قرار نگیرد. سرنوشت ساپینتو به این بازی گره‌خورده است. اگر دربی را ببازد، شک نکنید قراردادش تمدید نمی‌شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار