برگ برنده پرسپولیس در دربی کیست؟

تهران (پانا) - در بسیاری از بازی‌های این فصل پرسپولیس بازیکنان تعویضی به کمک این تیم آمدند و شاید در دربی فینال جام حذفی هم این اتفاق رخ بدهد.

کد مطلب: ۱۳۷۵۶۸۶
لینک کوتاه کپی شد
برگ برنده پرسپولیس در دربی کیست؟

پرسپولیس بعد از قهرمانی لیگ هرطور شده می خواهد جام حذفی را هم بدست بیاورد. یحیی که ترکیب ایده آل خودش را در هفته‌های اخیر پیدا کرد، موفق شد با این نفرات ۹ بازی را پشت سر هم در لیگ و جام حذفی ببرد و قهرمان لیگ شود. سرمربی قرمزها بعید است برای فینال بسیار حساس و جنون آمیز مقابل استقلال دست به ترکیب برنده بزند و تغییری در ترکیب تیمش ایجاد کند.

این درحالیست که پرسپولیس هیچ محروم یا مصدومی ندارد و دست یحیی برای چیدن هر نوع ترکیبی کاملا باز است. اینکه ترکیب ابتدایی پرسپولیس نسبت به آخرین بازی این تیم مقابل هوادار تغییر کند، خیلی بعید است ولی تجربه نشان داده در این بازی‌های حساس و بزرگ خیلی وقت‌ها نیمکت نشینان و بازیکنان تعویضی نتیجه بازی را عوض می کنند و به عنوان فرشته نجات کار می کنند.

مثلا در همین دربی اخیر که با برتی یک بر صفر پرسپولیس به اتمام رسید، یک نیمکت نشین به نام عیسی آل کثیر در نیمه دوم به بازی رفت و زننده تک گل پیروزی بخش پرسپولیس شد. به غیر از عیسی در بازی‌های این فصل بودند بازیکنانی مثل دیاباته، مهدی عبدی، سروش رفیعی، امید عالیشاه، پریرا و محمد عمری که به عنوان اسلحه پنهان یحیی گل محمدی در نیمه دوم به بازی آمدند و روند مسابقه را عوض کردند و باعث برتری پرسپولیس شدند.

با توجه به ترکیب اصلی پرسپولیس نفراتی مثل فرشاد فرجی، سینا اسدبیگی، وحدت هنانوف، امید عالیشاه کمال کامیابی‌نیا، محمد عمری، لئاندرو پریرا، شیخ دیاباته و مهدی عبدی نیمکت نشینان احتمالی پرسپولیس در دربی خواهند بود و باید دید مثل بازی قبلی کسی از روی نیمکت فرشته نجات پرسپولیس برای بازی با استقلال خواهد شد یا شرایط طور دیگری رقم خواهد خورد.

اگر پرسپولیس نیاز به گلزنی داشته باشد، محمد عمری که پدیده این فصل تیمش بود، یا کاپیتان با تجربه قرمزها یعنی امید عالیشاه و یا دو مهاجم خارجی این تیم که در بیشتر بازی‌های این فصل تماشاگر بودند، می توانند به ترکیب پرسپولیس اضافه شوند و به خط حمله کمک کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار