هشدار به استقلال؛ منتظر نساجی جدید باشید

تهران (پانا) - بازیکن سابق استقلال می‌گوید آبی‌پوشان در جام حذفی با یک نساجی متفاوت رو به رو می‌شوند و این تیم مانند بازی با پرسپولیس ظاهر نخواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۷۴۴۰۸
لینک کوتاه کپی شد
هشدار به استقلال؛ منتظر نساجی جدید باشید

به گزارش ایسنا، بعد از قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی و شکست استقلال در داربی ۱۰۰، شاگردان ریکاردو ساپینتو جام حذفی را در پیش‌روی خود دارند و امیدوارند بتوانند جام قهرمانی این رقابت‌ها را بعد از پنج سال به دست بیاورند. استقلال در این مسیر در مرحله نیمه‌نهایی فردا با نساجی دیدار خواهد کرد و احتمال رویارویی این تیم با پرسپولیس در فینال هم وجود دارد.

نساجی مقابل استقلال و پرسپولیس

افشین حاجی‌پور، بازیکن سابق استقلال درباره دیدار آبی‌پوشان مقابل نساجی در جام حذفی اظهار کرد: بازی سختی است چون بازی ماقبل فینال است و دو تیم تلاش می‌کنند در این دیدار پیروز شده و به فینال جام حذفی برسند. پیش از این نساجی فصل گذشته به فینال رسیده و قهرمان شده و به همین دلیل امسال هم تلاش می‌کند به این عنوان دست پیدا کند. قطعاً نساجی در دیدار با استقلال تیمی‌نیست که به پرسپولیس باخت. علیرضا حقیقی در این چند روز به شدت تحت فشار بوده و می‌خواهد خودش را نشان بدهد. از طرفی بازیکنان نساجی هم می‌خواهند ثابت کنند هنوز شانسی برای کسب عنوان قهرمانی دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار