خبر خوشی که به سرمربی استقلال رسید

تهران (پانا) - با تصویب قانون جدید اشتیاق ریکاردو ساپینتو برای تمدید قرارداد با باشگاه استقلال بیشتر شده است و حالا بیشتر از گذشته روی ادامه حضور در جمع آبی ها تاکید دارد.

کد مطلب: ۱۳۷۳۷۴۸
لینک کوتاه کپی شد
خبر خوشی که به سرمربی استقلال رسید

در فصل جدید قرار است تعداد بازیکنان خارجی تیم های لیگ برتری به ۷ بازیکن افزایش پیدا کند؛ یک آسیایی و ۶ بازیکن خارجی از دیگر قاره ها.

صادق درودگر یکی از اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ با تایید این خبر، پیرامون اینکه آیا هر ۷ بازیکن خارجی می توانند در یک بازی در ترکیب تیم لیگ برتری به میدان بیایند یا خیر گفت: در مورد این موضوع اصلاً صحبتی نشد، اما طبیعتاً هر باشگاهی هر تعداد بازیکن جذب کند می‌تواند از همان تعداد هم استفاده کند. سال‌های قبل چهار بازیکن جذب می‌کردند و بازی می‌دادند، از این پس هم تعداد مجاز استفاده تیم‌ها در زمین یک بازیکن آسیایی و شش بازیکن خارجی دیگر خواهد بود.

این خبر موجب خوشحالی سرمربی تیم استقلال شده است، به این خاطر که می تواند نقاط ضعیف تیمش را با جذب بازیکنان خارجی برطرف کند. او به خوبی می داند ستاره تیم های داخلی را نمی تواند جذب کند. سرمربی تیم استقلال در تعطیلات زمستانی اشتیاق زیادی داشت، ریکاردو آلوز بهترین پاسور لیگ برتر را از تیم تراکتور به خدمت بگیرد اما باشگاه تراکتور نه تنها با حضور بازیکن موثرش در جمع آبی ها موافقت نکرد، بلکه قرارداد این بازیکن را تمدید کرد.

سرمربی تیم استقلال بر این عقیده است با جذب دو سه بازیکن خارجی جدید می تواند، وضعیت تیم استقلال را برای فصل آینده تغییر دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار