جشنواره آذرخش برای درخشیدن نوجوانان است

تهران(پانا) - افتتاحیه دومین دوره جشنواره آذرخش با رویکرد پرورش استعدادهای نوجوانان در زمینه‌های مختلف با همکاری نوجوانان توانمند شهر تهران برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۷۲۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره آذرخش برای درخشیدن نوجوانان است

افتتاحیه جشنواره آذرخش همراه با رونمایی از محورهای گویندگی، نویسندگی و ژورنالیسم، عکاسی، خوشنویسی و گرافیک برگزار شد و با هدف معرفی نوجوانان برگزیده به عنوان استعداد برتر، ترویج فرهنگ غنی و زیبای ایرانی اسلامی، گسترش نگاه فراگیر در سطح جامعه، ایجاد بانک اطلاعاتی از نوجوان مستعد و توانمند برای نوجوانان شهر تهران فعالیت دارد.

روند اجرایی جشنواره پیرو اهداف مذکور برای نوجوانان است و با توجه به این اهداف، جشنواره آذرخش قصد دارد تا پس از غربالگری اولیه آثار، برای شرکت کنندگان مورد قبول، دوره آموزشی برگزار کند، سپس در مرحله‌ اصلی به رقابت پرداخته و افراد برگزیده مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

افتتاحیه جشنواره آذرخش با حضور شهناز کریمی؛ رئیس آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران، کرمی؛ معاون اداره استثنایی شهر تهران، معاون سازمان دانش آموزی شهر تهران و دبیران جشنواره همراه با نوجوانان برگزار شد.

این جشنواره با همکاری اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران، کانون‌های پرورش فکری، فرهنگسراها و دیگر سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی و رسانه‌ای برگزار می‌شود.

جشنواره آذرخش در بسترهای مختلف در فضای مجازی شروع به کار کرده و نوجوانان می‌توانند در پیام رسان‌ها و رسانه‌های اشتراکی آپارات، ایتا، روبیکا و شاد به نشانی Azarakhshno اطلاعات بیشتری کسب نمایند.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه رحمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار