برگزاری جلسه ستاد امتحانات خرداد ماه ۱۴۰۲ آموزش و پرورش شهرستان کلات

کلات (پانا) - جلسه ستاد امتحانات خرداد ماه ۱۴۰۲، با حضور رمضان پروانه مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات، اعضا و مدیران حوزه‌های برگزاری امتحانات برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۷۲۲۹۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه ستاد امتحانات خرداد ماه ۱۴۰۲ آموزش و پرورش شهرستان کلات

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان کلات در ابتدای جلسه ضمن عرض خداقوت به همکاران و تسلیت ایام شهادت امام جعفر صادق(ع)،بر همکاری همه حوزه های ستادی جهت برگزاری مطلوب امتحانات خرداد در تمامی دوره های تحصیلی تاکید کرد: مهم‌ترین مسئله در برگزاری امتحانات آرامش خاطر و عدم دغدغه در بین دانش آموزان عزیز است که باید تلاش شود این مهم به خوبی رعایت شود.

وی اظهار کرد: همکاران‌ محترم در کمیته های ذیربط،تمامی امکانات لازم را برای برگزاری هر چه بهتر آزمون های خرداد ماه مدارس آماده کنند تا محیطی آرام و به دور از استرس برای دانش آموزان فراهم‌ شود.

پروانه در ادامه بیان کرد: برنامه امتحانی به همراه تاریخ و زمان برگزاری آن و آیین نامه‌های مربوطه به مدارس ارسال شده است،مدیران در اجرایی کردن دقیق مفاد آن اهتمام لازم را داشته باشند.

وی همچنین اظهار کرد: مدیرانی که در مدارسشان حوزه امتحان نهایی دارند،امتحانات داخلی را به ساعات بعد از امتحان یا روزهایی که آزمون نهایی وجود ندارند موکول کنند.

وی در پایان گفت: مسئولین حوزه های نهایی تمام تلاش خود را در جهت ایجاد محیطی آرام برای داوطلبان بکار گیرند و نسبت به تهیه و بهسازی سیستم های سرمایشی، روشنایی سالن ها، صوت، صندلی مناسب و ... اهتمام داشته تا به امید خدا همانطور که انتظار داریم، نتیجه امتحانات اثربخش و مطلوب باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار