مدیر سازمان دانش‌آموزی استان هرمزگان:

وظیفه سازمان دانش‌آموزی در نقش‌پذیری دانش‌آموزان مهم و ارزشمند است

هرمزگان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش استان هرمزگان عنوان کرد سازمان دانش‌آموزی با هدف نقش‌آفرینی و نقش‌پذیری دانش‌آموزان در ابعاد مختلف فرهنگی و اجتماعی فعالیت‌های مهمی انجام می‌دهد.

کد مطلب: ۱۳۷۱۶۱۸
لینک کوتاه کپی شد
وظیفه سازمان دانش‌آموزی در نقش‌پذیری دانش‌آموزان مهم و ارزشمند است

ششمین جلسه شورای اداری ناحیه دو بندرعباس با حضور شورای معاونین و کلیه کارکنان اداری این ناحیه با محوریت گرامیداشت ۲۱ اردیبهشت روز تاسیس سازمان دانش آموزی با حضور حسن علی نژاد، رئیس سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش استان هرمزگان در سالن اجتماعات ناحیه دو برگزار شد.

رئیس سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش استان هرمزگان در آغاز این نشست با تبریک گرامیداشت هفته مقام معلم در راستای شخصیت و جایگاه معلم گفت: معلمان در کشف گنجینه های علم و معرفت سر آمدند و به لطف آموزه های ارزشمند این معلمان است که ما به خودشناسی و خداشناسی می رسیم.

علی نژاد با اشاره به وظیفه معلم افزود: ما امروز در جنگی قرار گرفته ایم که دشمنان با ایدئولوژی ،تفکر و اندیشه ما سرو کار دارند، ما معلمان که به عنوان افسران جنگ در این برهه از زمان فعالیت می کنیم باید تمام روزنه هایی که دشمن ورود می کند را ببندیم.

وی در ادامه با تبریک روز تاسیس سازمان دانش آموزی و تقدیر و تشکر از همکاری مدیریت، شورای معاونین، کارشناس اردوها و حوزه پرورشی این ناحیه در برنامه های سازمان دانش آموزی افزود: سازمان دانش آموزی در شورای انقلاب فرهنگی ۲۱ اردیبهشت ۷۸ به منظور اعتلای شخصیت دینی، اعتقادی، اخلاقی، عاطفی و سیاسی دانش آموزان و در راستای نقش آفرینی و نقش پذیری دانش آموزان در ابعاد مختلف فرهنگی و اجتماعی تشکیل شد.

علی نژاد در همین خصوص عنوان کرد: خبرگزاری پانا، انتخابات شورای دانش آموزی، مجلس شورای دانش آموزی و تشکیلات پیشتازان از جمله فعالیت هایی است که ضمن جذابیت، دانش آموزان می توانند در این زمینه ها نقش آفرینی کنند.

گفتنی است در پایان جلسه به مناسبت گرامیداشت روز سازمان دانش آموزی و به پاس همکاری و زحمات بی وقفه ساره هاشمی کارشناس اردوها و سازمان دانش آموزی ناحیه دو با اهدای لوح تقدیر از وی قدردانی به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار