مدیر سازمان دانش‌آموزی استان هرمزگان:

توانمندسازی مربیان و اعضا اولویت برنامه‌های ما خواهد بود

هرمزگان (پانا)- مدیر سازمان دانش‌آموزی استان هرمزگان در دیدار با مسئولین مناطق، مربیان و اعضای پیشتاز سازمان دانش‌آموزی از برگزاری دوره‌های توانمندسازی و اردوهای تشکیلاتی ویژه مربیان و اعضای پیشتاز خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۲۴۸۳
لینک کوتاه کپی شد
توانمندسازی مربیان و اعضا اولویت برنامه‌های ما خواهد بود

حسن علینژاد ضمن گرامیداشت و تبریک مجدد بابت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی از حضور مسئولین مناطق، پیشکسوتان، مربیان، اعضا، نمایندگان مجامع و نماینده مجلس دانش آموزی بابت حضور در این مراسم تشکر کرد.

وی در ادامه به ارائه گزارش عملکرد سازمان در سال تحصیلی جاری پرداخت که می توان به شرکت در پویش های کشوری، بارگذاری مداوم اخبار در سایت خبرگزاری پانا، برگزاری اردوی زیارت اولی ها و دیگر برنامه های متنوع اشاره کرد.

مدیر سازمان دانش آموزی هرمزگان با توجه به وقفه طولانی در آموزش ها به علت کرونا و عدم آشنایی مربیان با مهارت های تشکیلاتی گفت: برای مربیان جدیدالورود به سازمان دوره های آموزشی و برای اعضای سازمان دانش‌آموزی، اردوهای قطبی را به منظور توانندسازی آنان برنامه ریزی خواهیم کرد تا در کنار آن با تجهیز مناطق به شال های تشکیلاتی بتوانیم رنگ و بوی تازه ای به فعالیت های تشکیلاتی در مدارس بدهیم.

حسین عباسیان، رییس مجمع اعضا و مربیان پیشتاز استان هرمزگان، ضمن تشکر از مدیر سازمان دانش آموزی استان بابت انجام فعالیت ها و پیگیری امور تشکل پیشتازان به نمایندگی از پیشتازان استان از حمایت های آقای قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان و آقای غیبی معاون پرورشی و فرهنگی استان نسبت به اجرای برنامه های سازمان دانش آموزی تشکر کرد و برگزاری دوره های منظم آموزشی ویژه مربیان، اعضا و خبرنگاران پانا، توجه بیش از پیش مدیران مناطق به سازمان دانش آموزی، ایجاد ساز و کار درآمدزایی ثابت جهت انجام امور تشکیلاتی و برگزاری اردوهای تشکیلاتی و راهیان پیشرفت را خواستار شد.

اجرای گروه سرود پیشتازان، اردوی راهیان پیشرفت به پالایشگاه ستاره خلیج فارس و تقدیر از پیشکسوتان، مربیان، اعضا، نماینده مجلس دانش آموزی و خبرنگار پانا از دیگر برنامه هایی بود که در این مراسم انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار