افتخارآفرینی دانش آموزان استان سمنان در اجلاسیه سراسری نماز کشور

سمنان(پانا) - رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان از افتخارآفرینی و برگزیده شدن دو دانش آموز استان سمنان در اجلاسیه سراسری نماز و انتخاب ایشان جهت حضور در مرحله کشوری این اجلاسیه خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۰۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد
افتخارآفرینی دانش آموزان استان سمنان در اجلاسیه سراسری نماز کشور

محمد اسماعیل آریامنش با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: یکی ازتوصیه های رهبر معظم انقلاب به جوانان در سال های متمادی، تقویت ارتباط باخدا و انس با نماز و معنویت بوده است؛ لذا اجلاسیه سراسری نماز با هدف ترویج و نشر فرهنگ اقامه نماز در جامعه، هرساله در حال برگزاری است که این مراسم در اردیبهشت امسال در استان شیراز برگزار می شود.

وی با تاکید بر اهمیت برگزاری اجلاسیه سراسری نماز، خاطرنشان کرد: از جمله برنامه های این اجلاسیه، تجلیل از منتخبین فعالیت های اقامه نماز در سراسر کشور می باشد. در این بین با افتخار اعلام می کنیم که از استان سمنان دو دانش آموز شاهرودی و دامغانی به عنوان منتخب کشوری در این مراسم معنوی حضور خواهند داشت.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان در ادامه با معرفی برگزیدگان استانی، اعلام کرد: مطهره رستمی دانش آموز شاهرودی، با طرح " دوستی هشتی" برگرفته از سیره شهید شکرریز، از شهدای کانال کمیل، با مثلث: "من_خدا_رفیق" در این اجلاسیه شرکت کرده است؛ همچنین امیرحسین مؤمن برمی، دانش آموز دیگر استان از شهرستان دامغان در جمع منتخبین اجلاسیه سراسری نماز امسال حضور خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار